Monday, October 3, 2016

L'Oréal Paris True Match

Както в предната публикация от днес, в тази ще ви говоря за другият ми любим фон дьо тен от това лято- L`Oreal True Match. 

Дълго време се колебах дали искам да изпробвам този фон дьо тен, тъй като съм с комбинирана кожа, а в него има блестящи частички. След чудене почти една година се сдобих с него отново благодарение на enzo.bg и не съжалявам и за секунда че си го поръчах. Цяло лято съм редувала двата фон дьо тена и всеки ден получавах комплименти колко добре изглежда кожата на лицето ми. Цветът който притежавам е 2.C Rose Vanilla и ми е леко тъмен в момента, но както и при Infallible през лятото беше идеалния цвят за мен. 
  Отново ще започна от опаковката. Отново е в стъклено шише и отново има помпа, но този път не е черна, а е сребриста с прозрачна капачка. Мисля, че опаковката му е доста стилна и му придава вид на продукт от "високия" клас гримове. Слагам високия в кавички, тъй като съм на мнение, че понякога в дрогериите можете да намерите много по-хубави и качествени продукти и прехвалените скъпи марки, не че имам нещо против тях, аз както всяка една дама ги обожавам и се чувствам по-уверена носейки руж за 50 лева, но не там е въпросът, но както и да е, нека да преминем нататък с ревюто.

  Покривноста му е средна, но ако пожелаете можете да сложите малко повече в проблемната ви зона (ако имате такава) както правя аз и да стане доста добре покривен. 
 Може би вече сте разбрали, че има озаряващ финиш, но въпреки това много го харесвам, а и винаги можете да сложите матираща основа под него и матираща пудра за да го запечатате (много скоро очаквайте ревю за страхотни такива попадение от дрогерията). 
 Този фон дьо тен беше поставен на абсолютно същите тестове, както и Infallible фон дьо тена и мога да ви кажа, че крайният резултат беше същия. Това е един продукт, който въпреки жегите оставаше на лицето ми все едно е току що нанесен. Отново ще се повторя, впечатляващо,  нали?
 Както и с другия фон дьо тен и с този съм нямала проблем с това да се cake-не или да се изтрие от лицето ми, нито с това да се оксидира по някое време на деня. Както е изглеждал при нанасянето си, така и ще изглежда при свалянето му.
 Истината е, че не мога да намеря достатъчно хубави думи за да ви опиша, колко невероятен е този продукт.
 Истината е, че не знам дали до сега съм намирала толкова перфектен фон дьо тен, колкото този и отново на марката L`Oreal - Infallible, за който можете да прочетете тук
Разбира се търсенето на идеалния за мен фон дьо тен няма да приключи тук, но тези два продукта винаги ще си ги купувам отново и отново, защото наистина си заслужават парите! 

0 коментара:

Post a Comment