Monday, October 5, 2015

Estee Lauder- Double Wear


Здравейте, днешният пост е свързан с един дълго желан от мен продукт- фон дьо тена на Estee Lauder Double Wear.От близо две- три години слушам само хубави мнения за него в YouTube  пространството и много копнеех да се добера до него и ето, че на скоро тази възможност ми бе предоставена.
Преди да си поговорим за това бебченце бих искала да ви запозная малко повече с марката (разбира се ако тези неща не са ви интересни или вече ги знаете можете да ги прескочите, но мисля, че е хубаво да сте запознати и с историята на даден бранд) 
Есте Лаудер (истинско име-Дьозефин Естер Монцер, родена в Корона, Куинс)  създава компанията си през 1946 година "въоражена" само с четири продукта и с несломимата вяра, че: Всяка жена може да бъде красива. Днес, след повече от 60 години, този простичък възглед буквално промени лицето на козметичния бизнес. 

Моята кожа е мазна в T-зоната и много често ми се е налагало да наслагвам пудра в тази част на лицето през деня с други фон дьо тени, но от както използвам, този на Estee Lauder, вобще не ми е необходима пудра, тъй като продуктът е матиращ- нещо, което аз много харесвам.
 От към издръжливостта, мога да кажа, че след толкова много продукти от тази категория минали през лицето ми този е най-добрият в тази категория и бие всичко останало. Фон дьо тенът просто се запечатва на лицето ми след като попие в кожата ми и не мърда цял ден. Дори ми се е случвало да заспя с него и на другият ден отново да изглежда толкова перфектен. Положила съм го пред няколко теста- плаж, много горещи дни, по-прохладни дни, дни в които ми е трябвало много добро покритие, по целодневни праздници и по купони съм била с него, това бебче няма мърдане. Не случайно името му е Double Wear Stay-in-Place Makeup. Понеже кожата на лицето ми е с акне в началото много се притеснявах дали няма да изглежда прекалено неестествено когато го нанеса, но това далеч не е така. Изглежда уникално, наняколко пъти хората ми попитаа как съм си изчистила лицето за този кратък период от време. 
Консистенцията на продъктът е малко по-водниста от това, което аз съм свикнала и ми е много лесно да го нанасям с Buffing четка и с гъбичка, мисля, че с гъбичката се получава малко по-естествен завършек.
Фон дьо тенът има слънцезащитен фактор 10, което от една страна е хубаво, но от друг, когато се снимата лицето ви става бяло, поне аз имам този проблем, но съм чувала, че някои хора го нямат.
Единственото нещо, което не харесвам в продукта е опаковката или по-скоро липсата на дозатор-помпичка. За да нанесете продукта е необходимо първо да наклоните бутилката и да изкарате необходимото ви количество, което винаги е повече, от колкото ви трябва за цялото лице. С времето свикнах да дозирам що годе правилното количество, но наличието на помпа щеше да улесни много живота ми.
Продуктът се предлага в 14 различни цвята, като аз имам 2C0 COOL VANILLA, който ми пасва перфектно. Бутилката е стъклена и е от 30 ml.
Дали бих си взела този фон дьо тен отново?-Определено, наистина си заслужава и спечели сърцето ми.
Можете да намерите на най-добри цени  в сайта на enzo.bg



0 коментара:

Post a Comment