Monday, October 5, 2015

TheBalm-Down Boy


Здравейте,в днешният стден есенен ден, какво друго може да правя, освен да да изразя мнението си за поредният мой любим продукт за момента, а именно ружът от TheBalm Down Boy. Продукт, който исках от доста време и мисля, че определено е имало защо.

Преди да ви запозная с продукта нека ви разкажа малко за марката (не знам за вас, но аз обичам да знам по нещо за марката преди да си закупя техен продукт) Марката е създадене през 2004 година от Мариса Шипман, която решила да се отдаде на козметичние и куриози и да отиде в Amazon, от където си купила 11 за това как се прави грима и започнала да смесва неща в кухнята си. "Отлачих на тема гримове. Основах компанията, направих работен бюджет, наех химик и разработихме сайта." Тя е започнала интегрирането против стареене съставки, тройно грезован пигмент, приказни аромати... и ето как бил роден TheBalm. След 11 години можете да намерите продукти на марката както Paraben така и Cruelty-Free в световен мащаб.

А сега ето го и моето мнение за самият продукт- опаковката е типичната за марката-картонена с много хубава ретро мадама, приличащана модната икона Мерилин Монро, прзнуваща с няколко мъже. Когато отворите ръжът има огледалце от горната страна на капачето. Над самият руж е написано „So many men, so little time…”като една малка закачка, която на мен ми допада (и ето, че TheBalm отново доказа колко оригинални могат да бъдат с техните опаковки, оставиха ме без думи). Текстурата на ружа е мека и копринена на допир, но разбира се това е нещо много типично за марката. Цветът на ружа е много красиво меко бебешко розово има студен под тон и финиша му е сатенен. Смело мога да твърдя, че това е руж, който нося всеки ден и е изключително лесно да се съчетае с какъвто и да е грим и тоалет за деня-любимият ми ежедневен руж. Пигментацията му е уникална и е много лесен продукт за блендване. Според зависи това с каква ръка го нанасяте ръжут може да бъде както и много интензивен и забележим, така и едва да си личи, че сте слагали продукт от тази категория, а да изглежда съвсем естествено. На мен този продукт издържа на лицето ми едно осем часа и половина бих казала, а след деветият вече започва малко по малко да избледнява. Понеже ружът е светъл не го препоръчвам за момичета със по-тъмна кожа, освен ако не искате нещо по-коварно. Лично аз смятам, че този руж нанесен с четка тип ветрило става и уникален хайлайтър и аз лично съм получвала много комплименти за него носен така. Като цяло бих казала, че този продукт е мултифункционален, защото е и стахотна сянка за очи. Мисля, че е един изключителен момически руж/хайлайтър/сянка и определено си заслужава. 
За цената вие получавате 9.9g продукт. Според мен продуктът определено си заслужава, не мисля, че ще сгрешите, особенно ако сте фен на ружовете. Разбира се нямам търпение да пробвам и другите ружове на марката и кой знае, може да има и сравнение.

Можете да закупите на най-добра цена от сайта на enzо.bg

0 коментара:

Post a Comment