Tuesday, July 12, 2016

Macadamia-Deep Repair Masque


   Усещам как винаги ви говоря за грим продукти и никога за косата. а тя също играе много важна роля във външния вид на една жена. Аз, както и всяко друго момиче, не мога да понасям косата си. Тя е бухнала, чуплива, рошава и най-вече нацъвтяла заради топлинната обработка на която много често я подлагам. Истината е че си мислех, че косата ми никога няма да се подхрани така както беше преди години, докато не реших да изпробвам и аз така прочутата маска за коса на Macadamia-Deep Repair Masque.
    Почти всеки ден аз подлагах косата си на топлинна обработка от което тя унемощя, загуби блясъка си, започна да пада малко по малко и започна и да цъвти. В момента съм с коса дълга почти до кръста, но не мога да кажа, че тя е здрава, а много ми се иска. Реших да си поръчам този продукт, тъй като моята любима ютубърка (Casey Holmes) буквално се кълне в него и го заглеждах с години, но така и не му се наканих до миналия месец, когато си поръчах разфасофка от 100 ml, колкото да изпробвам продукта. Използвах го в продължение на месец заедно с майка ми и двете забелязваме огромен ефект. Косата ми си възвърна блясъка и "живота", спря да цъфти и започна да израства по-силна.
    Маската съдържа микс от макадамово масло и арганово масло. И искам да кажа, че аз от много години използвам арганово олио на косата си след банята, което и придава допълнителен блясък и съм много доволна от него. Лично аз иползвам това от Avon от серията Advance Techniques.
  За мен тази маска действа най-добре като я нанесете след шампоана и балсама за коса и я оставите да стои на косата ви за 10-15 минути, аз лично през това време обичах да съпунисам и ексфолирам тялото си, да измия и ексфолирам лицето си, да измия зъбите си и да се епилирам. Използвам маската от 1 до 2 пъти седмично в зависимост от това, колко пъти съм изправила/накъдрила косата си през седмицата. След като косата ми изсъхне, тя изглежда по-блестяша, усеща се по-мека и не е така суха по краищата, както е обикновенно. Забрваих само да ви спомена че аз нанасям маската по дъжината на косата си само, не по корените. Маската оставя приятана миризма в косата поне за 2-3 дни. Аз като човек, който е пушач и се събира с пушачи усещах косата ми да не мирише на цигари след края на деня, а на нещо приятно и усвежаващо.
 Искам да вметна също, че продуктът не е тестван върху животни за тези от вас, които използват само такива продукти.
 Ще продължа да си поръчвам тази маска и да я изразходвам с ОГРОМНО удоволствие и я препоръчвам не с две ами с десет ръце на всеки човек със слаба коса.
 На най-добри цени можете да намерите маската на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment