Tuesday, May 10, 2016

BareMinerals READY

Никога не съм мислила, че ще притежавам продукт на BareMinerals през живота си, но ето на че се сдобих с продукт от тяхната Ready серия, а именно бронзиращите им пудри. Не знам дали сте запознати с марката, но на кратко ще ви кажа, че кариерата им е започнала преди 35 години в Сан Франциско. Хубавото на марката е, че използват съставки подпомагащи на кожата на лицето ни "Ние формулираме продуктите си така, че да може вие да се чувствате добре относно всичко което правим."
Закупих си моята в цвят The Skinny Dip, като това е най-светлия цвят който се предлага. Ако трябва да бъда чесна ми се иска да бях си взела следващия цвят, но не е кой знае колко фатално, поне така изглежда доста по-естествено. Продуктът е 10 грама, което може да ви прозвучи не много, но повярвайте ми това ще ви е достатъчно и малко по-надолу ще разберете защо. 
Нека отново да започнем с опаковката. Мисля че не е тайна, колко много обожавам опаковката на NARS като усещане, е тази на BareMinerals е същата. Бронзатът идва в кватратна опаковка като на капака и пише името на марката. Все още ми е малко трудно да отворя продукта, но съм сигурна че със времето ще свикна. На капачето отвътре има едно огледало, в доста добър размер и самото огледало е хубаво също, и както и самият продукт. 
 По принцип аз не си падам по ораньевнввщите бронзанти и в момента в който получих този и го тествах на ръката си си казах "Край, пропилях си парите за продукт който няма да използвам" и наистина едно извесно време не го погледнах. Но единия ден авантюристката в мен се обади и реших да си поиграя с продукта. Хванах четката, потопих я в продукат, сложих си на лицето и останах без думи. По-естествен бронзант не бях притежавала в живота си. Влюбих се в продукта още от първото ми използване и някак си знаех, че ще ми стане фаворит. От както го притежавам съм забравила и за палитрата ми на Anastasia и за тази на Barry M. Цветът на мен ми пасна идеално за да седи естествено. Придава невероятен лек "загар" на скулите, челото и носа ми и хората забелязват наистина лицето ми да изглежда по-различно, разбира се в добрия смисъл на думата.
 Продуктът е прахообразен и определено не ви е необходимо прекалено мнго за да достигнете желания ефект. Доста е пигментиран и трябва малко от малко да внимавате за да не заприличате на палячо. 
 Завършека му не бих го определила нито като матов, нито като озаряващ, по-скоро нещо по средата, което прави лицето ви да изглежда още по-живо. Още при самото докосване на продукта можете да кажете, че е висококачествен- кадифена на допир пудра чудесно, нали?
 Истината е, че свърши ли ми този продукт бих си го закупила и пак и пак и пак и така до живот-толкова е добър (аз много много рядко намирам бронзант който да ми допада напълно) Ако искате да инвестирате в продукт в тази категория не бихте съжалили!
Продуктите на марката можете да намерите на най-добри цени в enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment