Monday, October 5, 2015

Catrice- Camouflage cream concealer


Здравейте! Преди да поговорим за този уникален коректор от Catrice искам да спомена някои неща за марката. Едно от нещата заради които обожавам тази марка е, че не изпробват продуктите си върху животни. Другото нещо е, че CATRICE никога не пропуска тенденция, акцент или детайл. Серията продукти е изключително пълна: богат избор от винаги модерни цветове за разнообразни стилове. Продукти с висококачествени съставки, луксозни текстури и иновативни формули. Два пъти годишно 25% от асортимента на CATRICE се обновява и винаги откривате нещо ново.
Ето, че тези дни съм болна и съм разбира се със запушен нос, което води до много много зачервявания в зоната на носа, а и на всичкото отгоре е специалният момент в месец, което ще рече, че съм се и опъпчила и смело мога да твърдя, че тези няколко дни моето спасение беше Catrice- Camouflage cream concealer. Един уникален коректор с пълно покритие и най-хубавата част- бюджетен продукт. Не случайно е наречен камофлаж. Няма нещо, което да му отбягне, няма пъпка, която не ми е прокрил, няма зачервяване, няма петно, дори се опитах да прикрия бемка и се получи страхотно, нямаше как да се разбере за нея, освен ако аз не кажех. Наистина един уникален продукт. Някои от вас може и да знаят, че не нося грим ежедневно, точно заради проблемите с кожата ми, но когато не ми се гримирва, а трябва да прикрия някое зачеврвяване или голям белег винаги прибягвам към това бебченце. Вече дори има една огрома дупка по средата си и мисля, че е време да си взема back up от него, тъй като наистина ми е останало много малко от него.
   Опаковката на продукта е пластмасова, черна и с прозрачно капаче. Харесва ми факта, че е изчистена и семпла. Капачката се затваря плътно, като няма опасност да се отвори сама.  
Консистенцията на продукта лично аз определям като малко суха, гъста и не особено мека. Не е от прекалено кремообразните продукти, което е добре, защото не се събира във фини линии, но ако го използвате върху дехидратирана зона, то ще подчертае сухотата и.
Покривноста му, както може би вече се досетихте е много много добра. Не е подходящ обаче за коректор под очите, защото е прекалено сух за тази зона. По-скоро е добър за прикриване на несъвършенства по лицето, като пъпки, малки белези и петна.
На мен лично според зависи от това в коя част на лицето го нанеса ми издържа много дълго време. Ако е в по-суха зона издържа цял ден, ако обаче е в по-мазна бих казала, че до късният седобяд няма и помен от него.
Коректорът е наличен в 3 различни цвята- 010 Ivory, 020 Light Beige and 030 Rosy Beige.
Няколко мои приятелки ми се оплакаха, че им е трудно да го размажат, но аз лично използвам пръсти и ми е изключително лесно, тъй като топлината на тялото ми леко го омекотява и става много по-лесно да се работи с него.
Това определено се преврна в моят holy grail коректор и бих си го купила отново и отново и отново. Определно един дрогериен продукт, който си заслужава!

Можете да закупите от сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment