Monday, October 5, 2015

MAC-Angle


Добър вечер от мен. В днесшният пост реших да направя едно ревю на едно от години искано от мен червило- MAC Angle. Гледайки го в интернет пространството чветът на червилото много грабна окото ми и веднага започнах да го искам, дори го и сънувах хаха ;дд както и да е, не много отдавна ми се отдаде възможноста да се сдобия с него благодарение на enzo.bg.

Ккакто и другите ми ревюта и това ще започна с история на бранда- Make-up Art Cosmetics (съкратено MAC) е основана в Торонто, Канада. Гримьорът и фотограф Франк Тоскан и собственик на салон Frank Angelo, остава разочарован от факта, че няма достатъчно добра декоративна козметика подходяща за снимки и поради тази причина той решава да създаде своя собствена. Първоначалното място на създаването на козметиката било в кухнята им, а мястото където са започнали да я продават било салона на създателя. Първият магазин на марката бил създаден през март 1984 година в Торонто.

Червилото е от Frost lipstick серията на MAC. Червилото е 3gr и е в типичната за MAC гилза-изчистено, елегантно черна,матова, заоблена отгоре със сребърен надпис и соребърен пръстен през средата. Разбира се червилото си дойде и с типичната за марката картонена опаковка.
Червилото е едно от нюд червилата на марката. Бих опреличила цветът като неутрално бебешко розово със син подтон. Продуктът има съвсем миниатюрни шимър честички, но така и следва тъй като е от Frost червилата.Това червило е идеално тъй като хем не крещи „Хей вижте ме“, но не и от тези цветове, които ви карат да изглеждате болни. Идеално е както и за през деня, така и за някоя нощна романтична среща. Идеалният your lips but better, както много влогърки и блогърки обичат да казват Изключително лесен е за комбиниране с какъвто и да е грим и тоалет. Идеален ежендневен цвят. Лично аз се чувствам може би една идея по-уверена, когато съм с него на устните и повярвайте ми не е само заради марката, но и заради самият цвят. Цветът е много пигментиран и много лесен за нанасяне, не е нужно да се наслагва, достатъчно е веднъж да мините устните и да видите уникалният му цвят. (Лично аз обичам след като съм го нанесла да го потупам малко с пръст върху усните си за по-естествен финиш) Нещо, което съм забелязала при него е, че подхранва усните ми, нещо което е от голям плюс, тъй като аз лично държа моите устни да са гладки и хидратирани. Искам също да добавя, че червилото е малко по-glossier (Бпже днес не ми идват думите на български) и лесно може да бъде заличено от усните ви. Искате ли да ви издам една тайна? Това червило е любимото на така извесната Ким Кардашиян. 
Не зависимо кой мъж е до вас дами, дори и да е Брат Пит, това червило ще ви накара да се чувствате много по-уверени и секси.
Аз лично обожавам този продукт! Опеределено е един от онези продукти, които знаете, че ако ви свършат ще си купите на ново.

Можете да намерите на най-добри цени в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment