Monday, October 5, 2015

Maybelline- Lash sensational


Здравейте, момичета. Днес реших да говорим за една много любима тема от нас дамите, а именно нашите мигли. Попринцип аз съм с доста дълги и гъсти мигли, но при мен (поне за миглите) важи правилото колкото повече, толкова по-добре. Ето защо в продължение на години аз бях в търсене на тази една спирала, която ще спечели сърцето ми и ще изпълни капризите ми за по-обемни и дълги мигли и ето на, тя се появи в живота ми. Сигурно сега се чудите за коя спирала говоря, нали? Както може би знаете (ако не под камък ли живеете?) спиралата на Maybelline- Lash sensational много нашумя тези няколко месеца, е повярвайте ми има защо! Точно това е спиралата за която ви говоря- перфекционизъм в малка опаковка от 9.5ml. Може би сте на ясно като цяло с факта, че мейбълин имат доста спиали и всичките им са сполучливи. Някои от спиталите им са идеални за долни мигли само, други само за горни, а трети и за двете. Бих казала, че тази е от третия вид.
Опаковката на спиралата е розово злато с черни надписи, колко изискано, нали? Има типичната за спиралите на марката опаковка. Четчицата и е силиконена. Зъбците са събрани заедно и самата четка има формата на полумесец. Четката е интересна и мисля, че всеки трябва да си поиграе малко, докато усети своя начин за нанасянето на туша с нея. Аз лично я обръщам настрани и повече работя  с дългите зъбци. По-късите зъбчета слагат повече от течността и придават обем, докато другите работят за нанасянето по дължините. Спиралата се нанася много лесно и само с няколко наслагвания ще получите перфектните мигли. Друго много хубаво нещо е, че с тази спирала няма да се налага отделно да извивате миглите, тъй като четката прави това вместо вас и ви скъсява ежедневната грим рутина с една стъпка сутрините, когато бързате, а и признайте си, на кой му се занимава да си извива миглите сутрин? Поредният плюс на тази спирала е, че не се размазва. Дори когато си наплискам лицето с вода стои, по едно време се хванах да я разгледам цялата хубаво за да видя да не би да съм взела водоустойчива, но не съвсем обикновенна си е. Дори си ходих на плаж с нея през лятото и смея да твърдя, че нито слънцето (или по-скоро ефекта от слънцето върхи кожата ми) успя да я размаже, нито водата.
Определено поредният продукт който си заслужава. Коя е вашата любима спирала?
Знам, че преди започвах ревютата си с информацията за марката,но днес реших така да го приключа. Maybellin е американска световно известна марка гримове, продаван по целият свят. Както може би знаете L'oreal притежава Maybellin . Мотото на марката е: "Може би тя е родена с това. Може би това е Maybellin" Марката е била създадена през 1915 година от 19 годнишнят Том Уилямс. Момчето се вдъхновил за марката,когато един ден видял сестра си Мейбъл да слага смесица от Вазелин и прах от въглижда върху миглите си за да ги направи по-тъмни и обемести.
Можете да закупите от сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment