Thursday, October 29, 2015

Cindy-Lou Manizer

Здравейте,красавици!  Как сте? Как мина денят ви днес?

Някои от вас може би знаят, че на последък съм обсебена от Хайлатърите. Имам ли нужда от толкова много? Не. Всеки ден ли ги използвам? Не. Но харесва ли ми да ги притежавам? Да. Ще продължа ли да си купувам? Да.


Може би вече знаете, че Mary-Lou ми е любимият хайлайтър, така че, разбира се, трябваше да изпоробвам и Cindy-Lou Manizer-а отново на марката TheBalm. В това ревю, ще го сравня с Mary-Lou.

Идва в опаковка от 8.5g, което за хайлайтър с такава пигментация е много!
Много прилича на Mary-Lou и на Betty-Lou (който аз за сега не притежавам, но кой знае за в бъдеще)- те идват в много луксозна пластмасова опаковка, имат голямо огледало и много сладък закачлив стил на опаковката. Много ми допада стила на опаковката. Продуктите са създадени да бъдат мултифункционални- могат да се използват както на лицето, така и на очите.

БАМ- само забележете цвета! Цветът е УНИКАЛЕН и както може би знаете е създаден за да играе ролята на хайлатър. Цветът му е много блестящо прасковено розово, който би изглеждал много красиво като хайлайтър на по-тъмен цвят кожа, но и като много красив блестящ руж на по-светли дами.

Mary-Lou е с цвят шампанско и е типичният хайлайтър, докато Betty-Lou е блестящ бронзов цвят и предполагам е създаден да бъде по-скоро бронзант. Cindy-Lou, предполагам, е създаден за да бъде блестящият руж в триото.


Хората с среден цвят на кожата биха погледнали продукта и биха си казали „Как се предполага да нося този цвят?“ , лично аз го нося като хайлайтър и руж в едно. Когато съм с прасковен руж го нанасям на местата на лицето, които искам да озаря и по този начин просто добавям малко блясък или го нанасям съвсем леко направо като руж. Не бих го нанесла като хайлайтър ако не нося прасковен или розов руж, защото би изглеждало странно да имаш розово на частите от лицето, които искаш да озариш.
Въпреки, че много пигментиран и не ти трябва много от него, не е толкова крещящ и блестяш колкото Mery-Lou, така, че можете да попрекалите с него и пак да не излглеждате като диско топка.

Нека сега да ги сравним.
Както виждате от снимките Cindy-Lou е по-прасковен цвят с розови шимър частички. Това е като тебешир и сирене с Mary-Lou, който е почти като стена на смело шампанско с блясък. Помислих си, че трябва да ги сравня, така че хората притежаващи Mary-Lou могат да видят колко са различни в действителност.


Докато разглеждах слочове на Cindy-Lou, забелязах, че е страхотен двойник на MAC-Stereo Rose, който е Mineralised Skin Finish от лимитирана колекция,следователно хората се избиват за да се сдобият с него. Забелязах, че Stereo Rose е малко по-розов, по-тъмен и по-блестящ, но ако наистина искате да го пробвате, а нямате възможност да се доберете до него, като мен, ви препоръчвам да си вземете Cindy-Lou.


Като заключение ще кажа, че според мен това е един уникален продукт- хибрид между руж и хайлайтър, но наистина върши страхотна работа! Придава по-мек блясък от традиционния бял хайлайтър.  Много е подходящ за блестящ руж или като добавка на вече нанесен руж! По принцип не съм голям почитател на блестящите ружове, но с продукт като този обичам да минавам над ружа само на избрани от мен места и стои много естествено. Не е може би продукт, който задължително трябва да притежавате, но определено влиза в повече уподреба от колкото предполагате! Лично аз съм влюбена в продукта и си го използвам с голямо удоволствие!
А какво е вашето мнение по темата?

На най-достъпна цена можете да намерите в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment