Thursday, October 29, 2015

MAC- Kinda Sexy lipstick

Здравейте!

Днес е време да напиша поредното ревю и отново мисля да говоря запродукт за устни на марката MAC. На скоро си закупих няколко нови продукта за усни на марката и нямам търпение да ви споделя мнението си за всички. Червилото за което ще говорим днес е Kinda Sexy. То е много красив и лесно съчетаващ се цвят. Много съм щастлива, че добавих това бебченце към колекцията си.  Ако искате да разберете подробно моето мнение за това червило, продължавайте да четете!

Опаковка:
Нека както винаги да започнем с опаковката. Червилата на MAC са ми слабост (заради опаковката). Според мен винаги изглеждат много елегантно и обожавам да ги гледам докато си седят на тоалетката ми или да ги вадя от козметичната ми чантичка. Семпло, но все пак стилно, обожавам това!  

Цвят:

Сега е време да отделим внимание на цвета! Kinda Sexy е матово червило, както можете да видите от снимките.  Няма никакъв блясък към него. Също таке е много пигментирано- едно нанасяне е достатъчно за да покрие целите ви усни. Цветът е неутрално коралово според мен.  Това е онзи тип червила, който е все пак доста неутрално, не не е и от типа „твоите устни, но по-хуав цвят“ ако ме разбирате. Определено продава малко сексапил към вида ви. Мисля, че чветът е много красив. Според мен е перфектният toned down (не мога да го измисля на бг отново) коралово. Мисля, че чветът би похождал на много различни цветове на кожата, определено е един универсален цвят. Според мен много би акцентрирало на зелени или сини очи!

Ткстура:
Това червило е напълно матово! Но всъщност не е като типичните сухи матови червила, а по-скоро е маслено с матов завършек. Повечето червила на MAC не акцентрират върху моите сухи очастъци, но това е особенно добо за хора със сухи устни, които искат този матих завършек. И макар, че цветът първоначално е светъл, към края на деня е все така красив.

Мисля, че Kinda Sexy изглежда доста добре и самостоятелно на усните и естествено, но ако все пак искате нещо по-така опитайде да го комбинирате с моливът за устни от MAC в Spice. Тези двете са направо комбинация убиец според мен!

Подобно на всики червила на MAC, които притежавам това също е УАУ! Мисля, че Kinda Sexy е добър избор, за ноякой който търси добра алтернатива за неутрални усни без кафеникави под тонове. Някои хора просто не си падат по кафевите Кайли Дженър усни. Ако и вашият случей е такъв, тогава това червило е перфектният вариант за вас, защото е доста по-коралово. Матовата формула на червилото, както вече казах, не изсушава усните ви! Определено ви препоъчвам този цвят ако се колебаете, кое червило на марката да си закупите!
Това е всичко за днешото реевю! Надявам се да сте останали доволни и да съм ви убедила колко е страхотно това червило всъщност! Не забравяйте да прегледате и другите ми публикации!
Реших като за финал да ви споделя плановете ми за деня, за да ви запозная малко повече с личният ми живот! Днес с приятеля ми трябва да отидем до една сладкарница за да разгледаме тортите и да изберем за 18тият му рожден ден! Брат ми се върна от почивка в Холандия и сега ще разказва как е било и какво са впечатленията му! Малко по-късно трябва да седна да си науча, тъй като нали днес е не учебен ден заради изборите.  Какви са вашите планове за деня? Бих се радвала да ги споделите в коментарите по-долу! Приятен ден ви желая мили мои!


Червилото на MAC Kinda Sexy можете да намерите на най-добри цени в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment