Thursday, October 29, 2015

MAC- Desert Rose Blush


Никога не съди за ружа по опаковката! В малкото ми посещения на магазина на МАС никога не съм го заглеждала, но на скоро когато гледах сайта на enzo ми грабна окото и реших да си го поръчам. Марката описа цвета като червеникаво бурдо. В моите очи цветът е красиво, тъмно розово с лилави оттенъци. Но не е барбено розово или пастелено. Идеален цвят вдъхновен от 90те години на 20ти век. Бих казала, че уникално ще се съчетае с така любимите на Кайли Дженър неутрални матови устни. Страхотен неутрален цвят, нито е прекалено розов, нито прекалено топъл. Още нещо, което ме спечели е, че ружът е матов, а не притежавам други матови ружове.

Ружът е с много добра пигментация и е точно цветът, който е и в самата опаковка,когато се нанесе на кожата. Както обичам да казвам, малко стига за доста, така че не е нужно да вземате много от продукта. Издръжливостта върху лицето му е много добра и на мен ми издържа цял ден. В края на деня не изглежда резпокъсано (в смисъл тук да има, тук да няма). Ружът е с уникална текстура, която се блендва уникално върхи лицето. Веднага придава блясък и цвят на лицето без да бъде блестящ или озаряващ, което го прави страхотен ежедневен цвят. Също така забравих да спомена, че ружът е подходящ за всеки цвят кожа.

Може би не е с гладката текстура на ружовете от Sheeretone серията, но не е и прекалено груба. Много добре се нанася с пухкава четка за руж и както вече казах седи много естествено.

Тъй като ружът е матов, както и бронзанта който използвам (ако се чудите е средният цвят от палитрата на Barry M- Flawless Chisel Cheeks Contour Kit) обичам да нанасям от озарителя на TheBalm-Mary-Lou или ако съм в настроение за нещо по-цветно Cindy-Lou отново на марката.

Опаковката на продукта е типишната опаковка на марката- черна мат, с прозрачно капаче, на което с черни букви е изписано MAC.

От доста време жадувам за руж на MAC, но както знаете съм от Варна и от както съм обсебена от гримове не ми се е случвало да имам път към София. Докато бях в Лондон често влязах в магазини на марката, но вече бях останала без пари (да колко типично за мен .-.) и нямах късмета да се сдобия с нещичко от там. Ружът си го поръчах на сляпо от сайта на enzo.bg, дори не се бях разровила за слочове на продукта, беше супер спонтанна и необмислена покупка, за която определено не съжелявам! Както мисля, че съм споменавала вече не нося грим всеки ден (може би нанасям 2 максимум 3 пъти седмично), но от както притежавам това лошо момче, винаги посягам към него без дори да ми трепне окото! Супер доволна съм от поръчката си и нямам търпение да тествам още продукти на марката! Ако си търсите хубав ежедневен руж, лично аз (и съм обедена, че не съм единствената) бих ви препоръчала този, мака да е от по-скъпите брандове.
За хората, които нямат възможност да се сдобият с него, мисля, че страхотен двойник е съименника му от NYX- desert rose.

На най-добри цени,ружът можете да намерите в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment