Thursday, October 29, 2015

EOS- lip balms

EOS са страхотна компания! Продуктите им са много добре направени, на добри цени и действат страхотно! Не мислите ли и вие така? Обожавам уникалната им шарена опаковка!

Към днешна дата от EOS притежавам два от техните кръгли (под формата на яйце) балсама за усни. Първият им плюс е, че не се губят из чантите ми и не ми се налага да прекарвам минути в ровене из чантата ми да ги намеря, както с балсамите в обикновенните гилзи. Също така са много по-удобни за хващане и за нанасяна върху усните.
Както вече споменах притежавам два от балсамите им- Summer Fruit и Sweet Mint. Summer Fruit е в червеникавото яйчице, а Sweet Mint е синьото яйце. И двата продукта са уникални, но все пак различни в това, което правят.

Определено, когато ги нанесете на усните си имате чувството, че сте нанесли балсам за милиони. Много са глатки и са много меки върху усните. Формата на балсама прави нанасянето им много по-лесно защото за части от секундата си ги нанесъл върху цялата усна.

Sweet Mint:


Sweet Mint е най-добрият балсам за сухи и напукани усни! От както дойдоха студените дни във Варна усните ми станаха много сухи и дори започнаха да се напукват L.  Балсамите ми на Maybelline Baby Lips просто не вършеха никаква работа с предодвратяването от напукване. Имах нужда от нещо, което няма просто да маскира сухотата на усните ми, както другите продукти, ами ще я премахне дълготрайно.

Този продукт определено успя! Определено можете да усетите ментата в балсама, първата секунда го усещате да охлажда но после чувството е уникално! Не е балсам,който да гори на усните ви, просто го охлажда и можетеда усетите как въстановява усните ви! А най-хубавото е, че ухае уникалко, но още по-хубавото е, че е и много вкусно хихи.

Ставя усните ви доста здрави и меки! Това се превърнаха в любимите ми балсами и не мога да преживея зимата без тех! Имам нужда и от останалите просто! ;дд

Сега нека да ви разкажа и за Summer Fruit.

Обожавам миризмата и вкуса на това съкровище! Смесица от ягоди, боровинки и прскови. Можете ли да кажете Yam? Ткака както е вксно на вкус, така е вкусно и на мирис! :3
Много ми допада, че са 95% органични и не съдържа никакъв петрол! Харесва ми факта, че можете да получите добра хидратация на усните без да омазнява, както се получва, когато има петрол като добавка. Вместо това балсамите на EOS съдържат мсало от шеа и жожоба,които са изцяло естествени и натурално умекотители и хидратанти. Страхотен избор EOS! Ако обаче търсите блестящ балсам- това не е за вас! Това е да накара усните ви да са здрави и хидратирани! Аз самата не си падам по блестящите балсами. Според мен точно за това сагланцовете за усни,а предназначението на балсамите е съвсем различно!

Още положителни качества в балсамите на EOS:
-Дълготрайна хиидратация;
-Масло от шае и витамин Е;
-Оставя усните меки;
-Лесно се нанася върху усните;
-Въртящо се капаче;
-Без глотеин;
-Без парабени;


На най-добри цени, продукти на EOS, можете да намерите в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment