Thursday, October 29, 2015

Rimmel London Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer

Йей! Най-накрая пиша ревю за коректорът на Rimmel-  Rimmel London Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer (луха доста дълго име ;дд) Исках дасе уверя, че съм го използвала прекалено дълга преди да дам каквото и да е мнение за него. Две категории от грим рутината ми за които съм доста скиптична- гон дьо тени и коректори.

Нека да започваме!
Сдобих се с него преди месец благодарение на enzo.bg, като търсех коректор, който няма да изглежда прекалено сухо под очите ми (надявам се ме разбирате какво имам предвид). Коректорът е създаден да се адаптира към цветът на кожата ви, но също така е и коректор 2 в 1- става и за озарител под очите.
Аз имам следният проблем- В дни в които не съм си отпочинала добре (винаги в учебно време) имам лилаво-сини кръгове под очите, които определено обичат да изкачат не зависимо какъв коректор използвам за да ги прикрия.
Какво си търся- Определено искам коректор който да си върши работата по предназначение, а именно да прикрива кръговете под очите без те да изкачат по някое време през деня.
Цветът,който аз си поръчах е 010 Ivory и мисля, че това е най-светлият който се предлага в сайта. Не съм с много светла кожа, но обичам коректорите за под очите ми да са по-светли за да озарят погледа ми,и този върши страхотна работа и в това и в това да прикрие кръговете ми, когато ги имам и да си седят скрити докато не го сваля от под очния контук.
Опаковката е напълно обикновенна- трябва да се стисне за да излезе продукт между меките косъмчетата, които има като четчица. Едиснственият проблем,който съм имала с този продукт е, че понякога излиза прекалено много продукт и не мога да го контролирам, но разбира семоже да е просто защото сутрим много бързам да се гримирам за училище за да не закъснея.
Доста време ми отне докато разбера как е най-добре за мен да нанасям този коректор. Първия ден го нанесох под формата на триъгълник, директно от неговата четчица, под очите ми и го размазах с гъбичката на Ebelin. На следващият ден реших да постая просто няколко точици под очите ми да го размажа с безимения си пръст. На третият ден направих същото, но го размазах със сетинг четката на RealTechniques. Да си призная съм най-доволна от начиниа на нанасяне първия ден. Не че другите не действан,но просто според мен първият ден изглеждаше най-естествено.
Малък трик: Ако оставите коректора 5-10 секунди преди да го размажете под очите щеполучите по-добра покривност J
Относно пигментацията съм много доволна. Както вече споменах си търсякоректор, който да прикирие проблемната ми зона, да остане цял ден скрита и разбира се да излглежда естествено. Точно това и получих от този продукт. Изглежда много ествствено (разбира се трябва да внимавате много да не прикалите с него, защото тогава щестане зле) и стои без да помръдне цял ден.
Като закл‘чение ще кажа, че много харесвам този коректор. Не знам дали ще си го поръчам на ново, тъй като има още много други, които изкам да тествам, но кой знае може би след време.

А на вас кой ви е любимият коректор?

Коректорът можете да намерите на най-добра цена в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment