Thursday, October 29, 2015

Maybelline New York- Color Tattoo On and on bronze Review

Надявам се да сте имали успешна и хубава седмица. Моята за съжаление не беше никак хубава-мои приятел пострада много лошо и се надявам акоима религиозни сред вас да се помолите той да  се оправи, тъй като състоянието му е много критично... Както и да е, не е това темата на публикацията ми днес, колкото и да ми е трудно си бях казала, че ще ви изкажа мнението си за толкова популярните сенки на Maybelline New York- Color Tattoo.

Както може би вече сте запознати последната година/две (не съм сигурна на 100% кога ги пуснаха в България) те са доста популярни и обичани кремообразни сенки- и има защо. Имам няколко от сянките, но днес съм решила да говоря по-специално за така популярният „On and on bronze или както му е името в Америка “Bad To The Bronze”.
Продуктът обещава 24 часова издръжливост и аз като човек с мазни клепачи бих потвърдила. Е не знам за 24 часа, но на мен лично ми издържа от 6:30 сутринта до 23 часавечерта или поне докато не си махна грима в края на деня. Цветът остава на окото дори и без основа отдолу заради кремообразната си консинстенция. Определено цветовете на различните продукти не изсветлява след няколко часа, а си седи толкова наситен както и в самото начало. Сенките идват в 9 различни цвята поне за България. Мисля, че има доста добър подбор от цветове- за момичетата като мен, които предпочитат по-неутрален грим има хубави неутрални цветове, а за по-креативните и шарени момичета има много красиви искрящи цветове.

Бърз трик: Ако обичате да придавате малко цвят в грима си, но ви е страх да експерементирате, тези сенки за идеални за нанясянето на малко pop of color под долните мигли иседи уникално за пролетния и 
летния сезон ;)

Относно цвета-  „On and on bronze“ е много красив кафяв цвят, както може би се досещате и от името. Аз лично дори го определям като металик цвета и това много ми харесва. Мисля, че един много красив цвят за целият клепач (на мен поне ми е малко трудно да рабтя с тях в згъвката на окото, тъй като както вече споменах са кремообразни).


Опаковката им е много симпатична- малко стъклено бурканче, което много ми напомня на MAC paint pots. Много момичета ги определят като двойници на MAC paint pots и казват, че са почти еднакви, но за съжаление аз не мога да кажа, тъй като не притежавам този продукт. Цветът на сянката можете да видите от другата страна на тубичката, което спестява време, ако като мен притежавате няколко.

Много обичам да нанасям този тип продукт с помоща на плоска четка по възможност по-твърди и гъсти косъмчета (подобна на тази за коректор от Oriflame) и след това да мина и да размажа по-добре с пръст- мисля, че това придава на цвета много красив и естествен завършек.

Като цяло това е един уникален и много лесен за използване продукт! Подходящ е какт и за в ежедневието, така и за някой по-специален повод. Ако си търсите дълготрайни,лесни за нанасяне и достъпни сенки определено погледнете  тези на Maybelline.

(Искам да се извиня за това толкова кратко и не напълно изчерпателно ревю, но както вече споменах съм много притеснена и разтроена, но все пак исках да кача нещо в блога си, надявам се все пак да ви е харесало и да се върнете в блога ми!)


Продуктите на Maybelline New York можете да намерите на най-добри цени на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment