Monday, October 5, 2015

NARS- Super Orgasm

Здравейте, днес съм решила да пиша за руж на марката Nars-Super Orgasm и тъй като в предните ревюта ви запознавах със самата марка, реших и днес да направя такапреди да започна. Брандъд NARS е бил създан през 1994 година от Франсоа Нарс. Първият появил се продукт в магазините на марката са червила и моливи. През 1995 година той пуснал първата си пълна гама от козметични продукти в черни опаковки с бели букви (които са се запазили и до ден днешен), Не много след това,марката е била най-продаваната марка гримове в Barneys . През 2000 година, Shiseido купува марката.

Както може би разбрахте реших да ви споделя моето мнение за така извесният руж от NARS Super Orgasm. Много блогърки и влогърки споделят менинето си за този продукт, някои са влюбени в него, други не чак толкова, аз лично съм от влюбените в него.Много исках този продукт, но не бях сигурна дали искам големият вариант или бейби варианта, накрая прибегнах към минито, тъй като това е чвият продукт на марката, който си взимам и малко ме беше страх, че няма да ми хареса и парите ми ще са отишли на вятъра, но определно не стана така. Бейби сайзът е 3.5g, а големият е 4,8g. Не е голяма разликата, нали?
Много хора твърдят, че е същият като Orgasm, но с повече шимър частички, не мога да кажа дали това е така, тъй като към днешна дата не притежава Orgasm. Цветът на ружа много ми допада и седи много добре на моят цвят на кожата. Признавам си, че нямам нищо такова в колекцията си.
Опаковката е типичната за NARS- изчистено, матово черно, с голям бял надпис “NARS” в горната част. Чесно да си призная в началото много тругно я отварях (въпреки, че имам руж на E.L.F със същата опаковка), но мисля, че беше повече от страх да не го счупя. Самият руж бе добре опакован в картонената кутийка на нарс и вътре поставен в още един картон, който не позволява на продукта да се мърда и по този начин го предпазва. Отвътре ружът идва с мини огледалце, което аз мисля, че е много практично и със станиолче, на което пише NARS с големи черни букви, което да предпази самият руж.
Цветът бих го определила като прасковено розово с златисти блестящи частички. Пигментацията е много добра и трябва да се внимава с този продукт при нанасянето за да не заприличате на клоун. На допир ружът е страшно мек. Много лесно се взима от него и с четка и с пръсти и още по-лесно се нанася и блендва. Лично на мен много ми харесва как си пасва с озарителя на TheBalm, за който ви говорех в предишната ми публикация, мисля че са идеалната комбина. Според мен това бебенце би подхождал на всяка жена не зависимо с какъв цвят на кожата е тя. Смея да твърдя, че ако можех да остана само с един руж до края на живота си, то той би бил NARS Super Orgasm. 

Продуктът можете да намертите на най-ниски цени в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment