Thursday, October 29, 2015

Rimmel- Wake Me Up


Здравейте! Днес реших да си говорим за Rimmel Wake me up фон дьо тена. Тъй като този продукт е нов в моята колекция реши да разделя review-а на две части- 1ви впечатление и самото review. От година някъде съм хвърлила око на продукта и единствената причина толкова време да е седял само в wish list-а ми а да не съм се сдобила с него е, че всеки път когато исках да си купя нов продукт от тази категоря нещо ново тъкмо бе излязло и си взимах него, а не исках да трупам прекалено много продукти от тази категория. Преди няколко дни се сдобих с него и днес за 1ви път го тествах. Ето го и 1вото ми впечатление.
Ще започна с опаковката.  Както предполагам сте виждали, е в опаковка от 30 ml със стандартана за Wake me up серията от Rimmel оранжева капачка. Бутилката е стъклена и не много лека.
Фон дьо тенът се нанася доста лесно, тъй като е с по-видниста консистенция. Намирм за изключително лесно нанасянето му с апликатор- за по-малко от 2 минути  имате перфектен грим. Покривноста му бих казала, че е средна. Има възможност да се наслои, но аз не съм изпробвала, защото според мен ще изглежда доста неестествено.
Продуктът има ситни блестящи частички, което мисля, че го прави идеален за суха кожа, за да придаде този така обичан от много хора dewy ефект. Тъй като аз съм с по-мазна кожа в Т-зоната, мисля, да си го пазя за зимата, когато кожата ми е по-суха. Издръжливостта му е бих казала добра (на моето лице ми издържа околу 5-6 часа, имайки предвид, че аз имам лошият навик да си пипам лицето нон стоп)
Цветовата гама, която се предлага тук е от мисля, че 3 цвята, като аз имам Ivory, а аз не съм много светличка, което може би ви навява на мисълта, че не е подходящ за прекалено светли момичета, за съжаление.

"Нашият пръв фон-дьо-тен, който видимо "събужда" кожата, осветява я и й придава сияен блясък с безупречен финиш.Действа против умората, с пептиди и комплекс от витамини". 
Всъщност, аз си търся точно такъв фон-дьо-тен.Като цяло аз имам малко проблеми с проблеми с кожата, имам по някоя пъпка тук-таме, както и няколко петна от акне по бузите си, но те не ме притесняват. Ако не се наспя или въобще понякога имам уморен вид, кожата ми става сива с много дълбоки сенки под очите, така,че за през деня аз търся точно това "здравословен блясък".Фон-дьо-тенчето е точно такова, нежно придава дискретен блясък и ефирен свеж вид на кожата ! В крайна сметка никой продукт не може да направи от кожата ви чудо, но фон-дьо-тена е основата на всеки грим, той е ядрото най-важното нещо за здравия вид на кожата и доброто и състояние. Всички знаем и навярно си спомняме, как в по-крехка възраст допускали големи грешки при избора на такива продукти.И един малък съвет от мен, ако мога да си позволя да дам, разбира се, за дамите, които имат суха кожа, ползвайте течни Фон-дьо-тени.


Като заключение ще кажа, че този продукт определено ще си го взема отново и отново!

На най-дбра цена можете да намерите в сайта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment