Monday, November 2, 2015

Любимци за месец Октомври

Здравейте, любими мои!
 Днес реших да ви представя моите любими продукти за изминалия месец. Искам и да се извиня, че не съм правила такава публикация от доста време. 
Ще започна с грижа за кожата, тъй като според мен там имам повече за какво да напиша, тъй като съм се вманиачила на тази тема. 
Ще започна с грижата за лицето си, която на скоро смених и много ми помга.
 Първият продукт, който искам да Ви представя е AveneTriAcneal така този продукт обичам дго нанасям вечер за излекува пъпките ми и да предодврати появата на нови.  Веднага след като този попие в кожата нанасям Dermalogica Clear Start Overnight Treatment, който отново е със същото действие. Тези два продукта заедно спасяват лицето ми! Сутрин на лицето си обичам да слагам отново два продукта, но тях обичам да редувам по-скоро, единият е Aknicare cream, а другият е на La Roche-Posay Effaclar Duo+ . Отново продукти за акне и за пъпки и ако имате проблемна кожа като мен, пробвайте ги, няма да съжалите, гарантирам ви го! Да, малко по-скъпи са продуктите, но наистина са добра инвестиция! 


А сега нека ви спомена и моите две любими маски за лице. Така първата е дълбоко почистваща peal off маска от Botanica Choise с нар. Просто нямам думи с които да ви опиша какво съкровище е тази маска, ако не сте я тествали все още бягайте до елитис за да си я закупите и няма да съжалите, На всичкото отгоре е много достъпна!  
Другата маска обаче е доста по-скъпичка, но отново си заслужава парите! Отново е на Dermalogica и това е тяхната Sebum Clearing Masque. Както се подразбира от името това е изчистваща маска, която се отървава от ябсолютно всички пъпки и действа много охлаждащо въчрху лицето, просто е продукт уникат! 

Ако искате да видите ревю на някой от тези продукти можете да ми оставите коментар по-долу или да ми пишете във фейсбук страничката ми https://www.facebook.com/kalinasbeauty/?ref=hl

Нека да продължим и към категория грим. От тази категория няма да давам подробност, тъй като съм писала за всички продукти ревю. Първият любимец е фон дьо тена на Estee Lauder Double Wear . Новоото ми преоткритие за този месец е коректора на Catrice Camouflage cream,както и новият им течен коректор, отново от тази серия за който очаквате скоро ревю. Прескачам няколкокатегории, тъй като там не съм изпробвала нови продукти (говоря за пудри и бронзанти) и нямам любимци там, за това отиваме директно на руж. Можете ли  вече да се досетите кой е любимият ми руж? Ако не сте това е на MAC- Desert rose . За хайлайтър може би отново се досещатате, че това е Mary-Lou от TheBalm. Любимите ми сенки за този месец са или по-точно любимата ми палитра за месеца е Lorac Pro (за пореден път и въпреки, че след нея се сдобих с още няколко палитри, тя си остава мой фаворит), за която ако сте заинтересовани от ревю ми оставете коментар или ми пищете във фейсбук страничката ми. Спиралата, към която посягам всеки ден този месец е на Maybelline Lash sensational. За черилата става малко по-сложно тук, тъй като имам няколко фаворита, едното е на MAC Angle , второто, отново на марката, MAC Kinda Sexy , а третото и може би последно е на Catrice Matt-erial girl, което е номер 270 от тяхната Ultimate Colour серия, към което прибягвам когато искам нещо по-тъмно и есенно. Цветът е уникален- тъмно вишнево лилаво. (Можете тук да видите снимки на любимите ми продукти за които все още нямам публикация под формата на ревю) 


Като цяло това са любимите ми продукти за месец октомври, а кои бяха вашите? 
Надявам се поста, макар и не много изчерпателен, да ви е харесал! :)
Целувки, Калина :*

0 коментара:

Post a Comment