Monday, November 30, 2015

Revoluton- Flawless Matte

Здравейте,  любими мои! Отново малко изостанах с постовете на последък, но просто много ми се насъбра тази няколко седмици- училището, доста проблеми в личен план и какво ли още не... Но както и да е днес не съм решила да ви отекчавам с моите проблеми. Днес реших да ви дам мнението си за най-новата палитра с която се сдобих не много отдавна на Makeup Revolution London палитрата се казва Flawless Matte.

    Може би знаете колко пополярна стана тази английска марка последната година. Ако и вие като мен следите американскотовлог и блок пространство ще знаете, че марката вече се предлага и в Щатите.
  Самата марка както вече споменах е английска и е от бюджетните или още наричаните дрогерийни марки. Бранда е бил създаден през Март 2014 година. Марката твърди, че предлага висококачествени продуукти на достъпни цени. Аз лично не мога да говоря за качеството на конкретната марка, тъй като към днешна дата притежавам само един неин продукт, но мога да говоря за качеството на палитрата.






Да започнем от началото: Палитрата си я поръчах от сайта на enzo.bg поради простата причина, че нямах достатъчно матови сенки. Някои от вас може и да знаят, че за ежедневието си предпочитам матовите сенки. Тази палитра ми предостави възможността да избирам между 32 уникални матови цвята. Палитрата разполага с цветове от бяло, до няколко нюанса наотрално, сиво и разбира се черен цвят. Другото нещо, което забелязах още с отварянето и е уникалният така наречен на английски transition shade под името burnt, но разбира се не есамо той, палитрата разполага с още 3 цвята идеални за тази цел!

Палитрата идва в уникално красива златна картонена кутия, а от вътре просто излиза една много елегантна, изчистена и лъскава опаковка със златни надписи.  Когато отворите опаковката има много хубаво  голямо огледало,което прави палитрата удобна за пътуване + не е много голяма, не е ли това перфектно?
Нека сега си поговорим за качеството на тези сенки. Вярвате ли ми, че останах без думи когато пробвах цветовете на ръката си? Бяха толкова меки, пигментирани и сякаш се топяха по пръстите ми запазвайки своята пигментация, ако ме разбирате. Не мисля, че има спор в това виждайки снимките на слочовете и имайте предвид, че това е само от едно докосване на пръста ми! Освен всичко това което изброих до тук цветовете са изключително лесни за блендиране.  Когато ги нанесете на очите си, клепачите ви се чувстват по- меки. Не е ли това мечта? Чесно да си призная мисля, че тази палитра бие всички професионални палитри,които аз притежавам и дори я предпочитам пред  Lorac и Naked вече.
Както вече ви споменах, на капак на уникалнататекстура, палитрата има уникален избор на цветове и това я прави перфектна за всеки неутрален грим. Има неутрални цветове с кафяв, розов,оранжев и син подтон. Подходяща е за всички тонове на кожата и чесно ви казвам ако си търсите палитра, която да има голям избор от неутрални цветове изберете тази! Единият ден реших да я изпробвам и за веждите си и се получиха много добре така че става и за това хихи.
Съжелявам, че така се лутах от единия край до другия за ревюто, но повярвайте ми не знаех кое да ви похваля първо в това съкровище!

Палитрата можете да я намерите на най-добра цена в сайта enzo.bg.

0 коментара:

Post a Comment