Monday, November 30, 2015

L`oreal Miss Manga

L`oreal Miss Manga 

Здравейте, любими мои! Как сте? Искам като за начало да ви пожелая една успешна седмица не зависимо в работата или в училището, или в университета.
Днес реших да ви разкажа за новата ми любима спирала- L’oreal  Miss Manga. Чесно да си призная не мислех, че ще намеря нещо, което ще замести най-най любимата ми спирала- Benefit Bad Gal Lash, но ето че намерих и то по-евтина ултернатива, което е супер за джоба ми хихи. Като цяло не мисля, че има човек,който да не е чувал за тази спирала на L`oreal, тъй като тя много нашумя последните може би вече две години или година и нещо? И аз не съм сигурна, ще ви излъжа...  Както и да е.  Лично аз тази спирала я исках от както е излязла на българския пазар, тъй като не малко хора я хвалеха, но винаги ми се виждаше апсурдно да дам 20 лв за спира, че даже май са отгове в дрегериите, докато не я намерих на много по-достъпна цена в сайта  enzo.bg.Тогава вече нямах колебания искам ли я или не, просто веднага си я поръчах.
Самата спирала идва в толкова стилна и красива опаковка, че ще ти се прииска да я имаш само заради нея- черна  гилза с розова дръжка, а също така и надписите сарозови (да съелявам,не мога да описвам опаковки на спирали) .
Искам още в самото начало да спомена единственото нещо, което не ми харесва в тази спирала- много лесно се размазва. Нямам онзи проблем където след известно време ще се е размазала сама,но ако си потъркам нещо окото считайте ме за панда. Това наистина е единственият и минус. Може да е нормално за спиралите не знам, но аз лично нямам споменда съм се сбъсквала с това преди, а повярвайте ми не малко спирали съм изпробвала.
 


Miss Manga не е със суха формула, но също така не мога да я нарека и супер водниста.  Може би е по-скоро с по-кремообразна формула когато се нанася на миглите и изсъхва доста бързо след като вече е нанесена. (Случвало ми се е да кихна буквално секунди след апликацията и и не е помръдвала, можеби малко ви обърках, тъй като по-горе споменах, че ако си потъркам леко окото се размазва,но така стоят нещата и аз не мога да си го обясня) Случвало ми се е след апликацията на някои спирали миглите ми да се чувстват сухи и крехки, но с тази определено не е така, даже точно обратното, чувствам ги меки и еластични,след като изсъхне.
По мой вкус, четката е стахотна . На последък се научих да обичам по-гъвкавите четки, тъй като извиват миглите и могат лесно да достигнат до онези мънички и по принцип по-трудно достижими мигли в началото на окото,а аз обожавам как изглеждат, когато са със спирала, тъй като моите са русички.  За момента това е най0уникалната четка която съм използвала, просто я обожавам!
Относно ефекта върху миглите. Може би знаете, че аз съм с много хубави дълги и гъсти мигли и не ми трябва спирала за обем или удължаване, а по-скоро нещо което да им придаде малко цвят, но нали знаете, колкото повече, толкова по-добре хехе. Тази спирала определено удължава миглите ми и им дава допълнителна плътност. Също така го няма онова досадно сплъстяване.
Като цяло в заключение ще кажа, че спиралата си струва да се пробва. Може да не ви допадне, както на много хора не се понрави, но може и да ви се превърне в любимка, както на мен примерно.  Ако решите да я тестване, моля оставете ми мнението си като коментар. Лека и спокойна вечер,целувки! Хх

На най-добра цена можете да намерите в сайта enzo.bg.

0 коментара:

Post a Comment