Tuesday, December 1, 2015

 Catrice- Allround  concealer 010

Здравейте, любими мои! Днес съм решила да ви запозная с палитрата скоректори на Catrice-Allround  concealer 010. Палитрата си я взех заради интересните цветове в нея, както виждате се състои от 5 цвята- зелено, розово и три цвята подходящи за различните тонове на кожата, както и разбира се можете да ги смесвате.
Ето ви малко насоки как да използвате зеленият и розов цвят ако не знаете. Ако не искате да приличате на чудовище е препорачително да ги нанесете под фон дьо тена и да ги размажете(?) добре преди апликацията му.  Червеният коректор можете да го използвате за тъмн кръгово под очите, като той ще неутрализира тъмнината, а зеления наутрализиразачервяванията по лицето, а също така можете да го използвате за дамаскирате някоя пъпка (въпреки, че не ви препоръчвам да тормозите лицето си с толкова тежък грим ако имате пъпки).




Трите останалицвята можете да ги използвате както върху фон дьо тена ви за прикриване на несъваршенствата, така и под него. Лично на мен перфектно ми пасва точно средният цвят с цвета на кожата, а най-светлия обичам да използвам под очите за да озаря погледа си. Единственият цвят на който не съм намерила употреба до сега е най-тъмният, но всичко с времето си. Като цяло не мога да кажа, че съжелявам за тази си поръчка.
За апликация, както знаете за кремообразните коректори обичам да използвам пръстите си, тъй като топлината на тялото ми ги размеква и стават по-лесни за блендване по кожата ми. За размазването им намирам за най-добре с безименият си пръст да го потупвате по кожата. Понякога когато нямам време обичам да използвам гъбичка за размазването му, просто защото става по-бързо, но мисля, че покривноста е по-лека по този начин.
За мой късмет нямам силно изразени кръгове под очите и ако нямам време мога да пропусна розовия коректор.  В интерес на истината той ми е нужен само когато не съм си доспала вечерта.
Относно зачервяванията леле мале... Както знаете съм с проблемна кожа и от това следва,че този проблем гоимам в изобилие...  Случвало ми се е с определени фон дьо тени зарервяванията ми да избият, но когато нанеса заленият коректор, а след това същият фон дьо тен проблемът е решен. Преди имах заелен коректор под формата на стик и го изхвърлих без да съм го докоснала... Мисълта ми е, че ако сте като мен и забравяте с тази палитра ще ви е по-удобно тъй като всичко ви е наедно място.
Забелязала съм, че ми отнема малко повече време да слея коректора с кожата си, но си заслужава тъй като получавате едно много добро покритие!
Разбира се няма да забравя да говоря за готината опаковка на продукта. Идва в прозрачна много стилна опаковка (е не колкото напродуктите от по-висок клас) като за дрогериен продукт.  Цялата палитра е 6g,което в интерес на истината не е доста и това ме навежда на мисълта, че коректорите ще ви свършат доста бързо.  Може би това е единственият ви минус.
Като заключение ще кажа,че палитрата си заслужава да се тества и не мисля, че ще останее разочаровани.

На най-добри цени можете да намерите в сайта enzo.bg.

0 коментара:

Post a Comment