Tuesday, December 1, 2015

Benefit Frisky Six

Здравейте, любими мои!


Убедена съм, че всяко уважаващо себе си момиче е запознато смарката Benefit. Днес точно съм решила да ви поговоря заедин техен комплект, а именно Frisky Six, но преди това искам да се извиня тъй като марката можете да я намерите само онлайн в България, но ако сте в чужбина потърсете комплекта задължително!

В комплекта са включени 6 продукта и то все мини размери (не са ли минитата супер сладките?) 

1вият продукт и най-големият по опаковка е мини размер на известният им руж Sugarbomb. Никога до сега не съм притежавала руж на марката (може би някои от вас знаят, че притежавам мини high beam, мини badgal lash и мини PoreFessional), но още с отварянето на опаковката му се влюбих в него. Ружът е разделен на четири блестящи части- прасковена, мек сливов цвят, розово и пепел от рози, това ви дава възможноста да ги използвате самостоятелно или да ги смесите всичките заедно и да придадете един много естествен вид на лицето си. 


2рият продукт е мини на така популярната They are real спирала. Колко много исках да си купя този продукт докато бях в Англия, но не исках да си взимам пълния размер и така и не намерих мини... е за мое щастие сега имам възможността да я тествам. Спиралата, може би знаете, от някои хора е обожавана,а от други мразена. За мое щастие аз съм от хората, които я обожават. Името много и подхожда тъй като придава на миглите ви този изкуствен вид без да изглежда все едно имате изкуствени мигли, ако ме разбирате де. 

3тият продукт е мини Ohh la lift- на последък съм доста опсебена от това хайлайтване и повдигане на под очния контур, така че само ми дайте продукт идеален за тази цел и ще ви обичам до живот. Този продукт е като озарител за под очите. Продуктът съдържа екстракт от малини и светлоозарителни пигменти за да придаде на умореният поглед, по събуден вид.Кой не желае това рано сутрин?


Стигнахме и до 4тият продукт- SunBeam. "Течни слънчеви лъчи в шишенце"  Това е един страшно красив бронзов хайлайтър, който придава много естествен завършек на грима ви.Можете да го използвате както на изпъкналите части на лицето си, така и на предната част на крака ви за да създадете илюзията за по-дълги крака (това е нещо много известно в света на модата) Можете да го смесите и с фон дьо тена ви за да получите така извесният dewy завършек. 

LolliTint- през това време от годината предпочитам течните ружове пред тези под формата на пудра, тъй като кожата ми е по-суха и тези продукти я карат да блести и да изглежда здрава. Lollitint е стейн подходящ както за бузките ви, така и за устните ви,също така е много дълготраен. 


Lolli-balm- Продукт за който чесно казано не се вълнувах и нямах и кой знае какви очаквания за него, но доста се очаровах щом го тествах. Придава уникална хидрататция на усните и лек цвят. Дори ми е жал, че ще ми свърши толкова скоро, просто се превърна в любимият ми балсам за усни. 


На най-добри цени, можете да намерите този комплект в enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment