Sunday, December 13, 2015

NYX Eyebrow Cake Powder

Здрвете, любими мои!
 Днес съм решила да ви изкажа на бързо мнението ми за новият ми любим продукт за вежди- NYX Eyebrow Cake Powder. 
Използвам продукта вече около три седмици абсолютно всеки ден. Изпратиха ми го за проба от parfimo.bg - Маркови парфюми. Мога да кажа, че го обожавам!
Много съм щастлива, че се сдобих с този продукт след толкова много време. Има вакса за вежди, два цвята сендки, мини апликатор и спули. Самият продукт се предлага в 4 различни цвята, перфектни за всяка коса. Аз си избрах цвета 04 Auburn, който е с леко по-червеникав тон, който аз разбира се нямам, но когато го мина с гел за вежди всичко седи перфектно. Наистина е един уникален продукт, който всяка уважаваща себе си жена трябва да притежава! 

Комплекта за вежди можете да намерите тук-> NYX Eyebrow Cake Powder
P.S.- Искам да се извиня, че ревюто е кратичко, но като се замислим какво можем да кажем за едни сенки за вежди, освен, че без тях няма как грима ви да изглежда завършен!?

0 коментара:

Post a Comment