Sunday, December 27, 2015

Maybelline Baby Skin

Знам, че напоследък говоря само за продуки за лице, но така съм се вманиачила, че дори не се усещам,колко много неща съм натрупала през последните месеци от тази категория... Ще се постарая да има малко разнообразие в блога ми, но какво да направя, като това са нещата които използвам всеки ден... Както и да е, нека да преминем към същинската част на този пост, а именно основата за грим на Maybelline Baby skin.  

  Честно казано в началото бях много скептично настроен към тази основа и изобщо не ми хареса, точно поради тази причина цяло лято седя в шкафа ми без да я пипна, докато един ден не се реших да и дам втори шанс и направо се влюбих в нея. Може би сте чували, че често я ставняват с на Benefit PoreFessional, е аз имам и двете и искам да ви кажа, че тази на Maybelline е уникален двойник! По всичко са еднакви, освен че тази на Maybelline е прозрачна, а тази на Benefit не е. Този продукт е доста нашумял и бих казала, че е най-продаваната основа за грим от марката, защото е продължение на така известните балсами за устни от серията Baby.

 Ще започна от опаковката (Искам да се уточна, че има три разовидности тази основа и днес ще ви говоря за Instant pore eraser, който е в синята опаковка), доста е симпатична, лично според мен. Цялата е сина с ярко розови надписи, което я прави да изглежда доста сладка. Уникалният продукт е поместен в малка тубичка от 22ml. 
 Продуктът обещава изглаждане на лицето и заличаване на порите, нещо от което аз съм много доволна! Може би знаете, че имам проблем с порите и наистина когато нанеса от това бебченце, те не се забелязват. Нещо, което аз намирам за много хитро е напомнянето или по-скоро закачката, че продуктът е само за възрастни, за да няма подведени от името на продукта.   За консистенцията на продукта бих казала, че е под формата на гел и аз лично ви препоръчвам да изчакате да попие за може би 5 минутки в кожата преди да преминете към фон дьо тена или там каквото използвате.  След като продукта попие в кожата, лицето ми става буквално като бебешко, толкова меко и приятно на допир. Макар марката да не ни обещава, дълготраен грим с тази база, аз смея да я похваля и за това! 
 Един много голям плюс на тази база, при момичетата с мазна кожа е, че контролира омазняването, което аз имам на места и знам колко е не приятно да блеснеш като диско топка под слънцевите лъчи.  И понеже аз съм с комбинирана кожа, съм забелязала, че освен да контролира омазняването, тя и хидратира сухите части на лицето. Не е ли това мечта? За мен поне беше, тъй като използвах два различни продукта за да постигна това, което ми дава тази база. 
 Искам да добавя като финал да не се впускате и да ннансяте голямо количество от продукта върху лицето ви, понеже няма попиване, малко количество ще ви свърши страхотна работа. И както споменах по-горе, изчакайте поне едно 5 минутки преди да нанесете следващичт прдукт на лицето си!

На най-добри цени, можете да намерите базата в enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment