Saturday, January 2, 2016

Revlon ColorStay 

   Здравейте, любими мои! Днес искам да си поговорим за моя абсолютно любим фон дьо тен- Revlon Colorstay. Знаете, че аз съм с комбинирана кожа, за това ревюто ще е за този, който е за комбинирана/мазна кожа. Цветът, който аз притежавам и ми пасва перфектно е 150 Buff. Истината е, че този продукт го ползвам от 2 години и това е вече 5тият ми. Последно си го купих декември месец 2014 година. В продължение на 1 година бях в търсене на друг толкова добър продукт, колкото този, но така и не открих. Дори според мен е по-хубав от Estee Lauder Double Wear, макар да знаете,колко много обожавам и него. Както и да е, купих си го отново преди празниците и напълно съжалих, че някога изобщо го изоставих. Нека да оставим празните приказки на страна и да започнем с ревюто. Както винаги, ще започна от опаковката. Бих казала доста изчистена и класическа, нещо, което ми допада. Стъклено шишенце с черна капачка.Единственото нещо,което доста ме плашеше преди, но вече свикнах е отвореното гърло. Но разбира се винаги можете да вземете помпа на някой друг фон дьо тен и да използвате нея, стига да пасне.  Причината този продукт да е моят абсолютен фаворит е покривността му и формулата му. Знаете, че имам белези от акне по лицето си, нещо, което не навиждам в интерес на истината. Когато си слагам грим искам тези белези да не си личат под фон дьо тена иначе се ядосвам и махам всичко, за това на мен ми трябва продукт с висока покривност, каквато този продукт ми осигурява. Също така не обичам да си слагам 2 слоя фон дьо тен, защото става прекалено очевидно. Харесва ми да изглежда естествено, но и да е с пълно покритие, а с този продукт определено постигам това.  Друг факт за кожата ми е, че е много чувствителна и от повечето фон дьо тени, които съм използвала до сега ми излизат пъпки, но не и с този. Лицето ми преди беше много зле от към белезите, но (знам колко налудничаво ще ви прозвучи това, но е самата истина) когато започнах да използвам този продукт повечето просто изчезнаха и единственото ново нещо в продуктите ми за лице беше този продукт.   Консистенцията на продукта е течна, но и в същото време е кремообразна. Препоръчително е преди да го използвате да раздрусате шишенцето.  Аз лично обичам да го нанасям с четката ми на Iconic F707  и след това, за да няма някакви следи го минавам с BeautyBlender-а ми.  Искам също така да добавя, че не е необходимо да слагате прекалено много от продукта, съвсем малко би ви стигнал за цялото лице.  Разбира се е доста преовеличено това, че издържа 24 часа,но поне едно 10 часа няма мърдане,или поне на мен ми се е налагало да го нося толкова най-дълго, кой знае може да издържа много повече.  Мнго голям плюс на този продукт е, че се предлага в две формули, за комбинирана/мазна кожа, какъвто е моят, и за суха кожа. Също така се предлага в 7 различни нюанса.  Като заключение искам да кажа, че този продукт определено си заслужава да бъде тестван, не мисля, че ще съжалите. 

Можете да откриете продуктите на Revlon на най-добра цени тук www.enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment