Monday, January 4, 2016

Givenchy Photo'Perfexion

Givenchy Photo’Perfexion, работи и като коректор, който прикрива несъваршенствата по кожата ви, прави кожата да изглежда по-гладка и изравнява тена. Не е ли това всичко което можем да искаме от един фон дьо тен? Този продукт обещава кожата ви да изглежда гладка и кадифена при всяко нанасяне и осигурява безупречен завършек. 
     Опаковка:Givenchy Photo’Perfexion Fluid Foundation е в правоъгълно стъклено шишенце с лъскава черна капачка. На капачката има притирано логото на Givenchy чрез холограма. Много ми допада факта, че идва с помпичка, така няма как да излеете излично количество от този скъп продукт и да се чудите после какво да го правите. Според мен опаковката е доста, изчистена, елегантна и класическа, нещо което, както знаете, много харесвам.

Много исках сравнително лек фон дьо тен, който да мога да нося в ежедневието си, да пасва на комбинираната ми кожа и да е със средна покривност (достатъчна за да може да скрие черните ми точки, белезите от акнето, някоя друга пъпчица ако имам и някои по-тъмни очастъци от лицето ми, тъй като не обичам да си слагам коректор в ежедневието). Истината е че ми отне месеци да намеря точния продукт. Толкова много ревюта прочетох, сравняване на продукти и какво ли още не, докато накрая не се спрях между този и всеизвестният MAC studio fix foundation,но тъй като няма MAC във Варна и нямах възможност да тествам продукта, се отказах от него и се спрях на Givenchy Photo’Perfexion. Аз лично съм на мнение, че продуктите за които трябв да се харчат най-много пари са базите за грим и фон дьо тените, не че не се глезя и с други по-луксоззни продукти.

Този продукт има много лека и кремообразна формула (но не е много хидратиращ). Консистенцията мъ нито е тънка или водниста, нито пък гъста бих казала, лежи някъде посредата. В повечето случеи нанасям фон дьо тена си с четка и после с гъбичка, но понякога в бързината използвам и пръсти и бих казала, че се разнася много лесно, без никакви усилия и за 0 време. Същото така е с много чиста, лека и без много натрапчива миризма,който някак си се задържа за известно време, но после изчезва.


Фон дьо тена придава хубав, гладък, меко матиращ, кадифен завършек на апликация. Аз не го намирам за матов и изсушаващ кожата ми, но също така не го намирам и за озаряващ, може би съвсем лека сияйност. Използвам го главно само с ознова отдолу, избягвам да слагам хидратиращ крем за да не се омазни или да изглежда мръсно на лицето ми. Ако обаче сте със суха или нормална кожа ви съветвам да използвате хидратант под него.


Както вече казах придава средна покривност и се справя с покриването на белезите ми от акне, някои пъпки и видимите ми вени. Много ми допада това че изглежда и се чувства доста естествено без да е прекалено тежък. Както вече казах избягвам да нося коректори в ежедневието си, но и с този фон дьо тен не се и нуждая от тях. Тъй като има слънцзащитен фактор 20 PA+++,не нанасям и слънцезащитен крем, което също е голям плюс. Разбира се можете да получите и пълно покритие ако нанесете коректор на нужните места под фон дьо тена или просто нанесете втори слой от него, аз лично така правя. Издръжливостта му също е доста похвална, с основа под него издържа около 7-8 часа (не съм го тествала за по-дълго).

На най-добра цена, продуктите на Givenchy можете да намерите на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment