Friday, February 19, 2016

Catrice- Liquid camouflage high coverage concealer

Така предполагам, че вече знаете манията ми по коректорите. Еми да имам си още едно ново бебче, отново с пълно покритие, от което може би нямам голяма нужда, но все пак е по-добре от това да ми се виждат вените под очите, нали така? Днес съм решила да ви представя коректора на Catrice- Liquid camouflage. Аз притежавам и кремообразният вариянт на този продукт, за който имам мнение тук. Като цяло може би сте заелязали, че съм голяма фенка на марката Catrice- предлагат много добро качество на много достъпни цени, което мисля, че е важно, имайки предвид, че не всеки може да си позволи да се поглези със скъпи гримове. А и не цената е важна според мен, а качеството.  Но както и да е, нека да започнем със самото ревю на продукта.
Опаковката е много стилна и изчистена- черна капачка и прозрачна гилза. Опаковката е стъклена и от една страна е голям плюс, понеже с стабилна и предпазва от разливане, но от друга страна е голям минус понеже изпуснете ли го може да се счупи. Надписите не са залепени с лепенка а са на самата тубичка, което го прави да изглежда още по-скъп. 

Както вече споменах този коректор е високопокривен, както и кремообразния му вариант. Както и казах по-горе нямам торбички под очите (освен от недоспиване понякога, но това се случва рядко) нито пък имам тъмни кръгове,но за сметка на това, че кожата ми е по-бяла вените ми доста са изпъкнали под очите, а също така не много отдавна забелязах, че имам някакви много ситни пъпчици под очите и сложа ли коректор те започват да се забелязват още повече, но не и с този коректор, за мое щастие, за това той е един от любимите ми коректори в колекцията ми от гримове. 

 Искам също така да вметна, че коректора идва запечатан с лепенка и по това можете да сте сигурни че не е бил използван преди вас. 

Коректора се предлага в два цвята- 010 Porcellain и 020 Light Beige (можете да видите разликата в цветовете на снимката) и аз разбира се притежавам най-светлият цвят, който ми идва малко светличък, но това е хубаво защото аз обичам коректора ми също така да озарява лицето ми в зоната под очите и за това го нанасям под формата на така популярния тръгълник под очите.

Следкато го нанеса обичам да го размажа малко с пръст, след което използвам гъбичаката на BrushArt Fce , коята е много добър двойник на BeautyBlender-а и то на много по-ниска цена. 
 
Другото, което обожавам в този коректор е, че издържа много дълго в зоната под очите и не само (освен за под очите обичам да го използвам за някоя друга пъпка преди да нанеса фон дьо тена си и я прикрива перфектно, за хайлайтване на носа, брадичката и на челото) и изобщо не се насабира във финните линии, без значение това че е високопокривен. 
  И последно искам да кажа, че консистенцията му е гъста, но не прекалено. Просто е перфектно концентрирана гъстота с течността му. 

На най-добри цени можете да намерите продуктите на марката в enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment