Friday, February 19, 2016

The Balm-Meet Matt(e) Hughes Charming 

Както споменах в предишната си публикация, че съм обесебена от палитри, така ще кажаи в тази, че съм обсебена от течни червила, особенно от тези с матов завършек. До момента не съм пробвала много течни чарвила, но пък за сметка на това обожавам това на TheBalm.
  Нека да започна от опаковката му. Идва в картонена опаковка,както всики продукти на марката отново в типичният за тях vintage стил- влюбена двойка споделяща шейк. Отново, може би се повтарям при всяка публикация за марката, но опаковката им е доста оригинална и аз я обожавам. 
Искам също да изтъкна, че чарвилото мирише УНИКАЛНО, ако някой от вас притежава скраба за устни на Lush-Mint Julips, вече знае как мирише продукта, ако ли не аз ще ви кажа до колкото мога понеже не съм добра в описанието на миризми- доста силно мирише на мента, но и някак си е сладникаво, надявам се да сте добили поне някаква представа ;дд. 
 За пигментацията може би няма да се учудите като ви кажа, че е страшно пигментирания продукт, тъй като аз лично не съм останала разочарована от нито един продукт на марката, който притежавам от към тази категория. А дане говорим за дълготрайността му.Исках да го снимам за една приятелка и симацнах съвсем малко на ръката от него, реших да си направямалък експеримент и да видя колко дълго време ще се застори. Изчаках го да изсъхне и започнах да върша някои нещица вкъщи включително и да измия няколко чинии. Вечерта влязох да се изкъпя и се опитах да го изтъркам- цвета не помръдна, на другия ден същата работа, просто нямаше махане, падна чак на третия ден след като вече щях да си сваля кожата от търкане. На някои хора това може да не им харесва, но според мен едно червило трябва да издържа много дълго. Също така аз като пушач щом го нанеса на устните и изчакам да засъхне напълно нямам проблем да ми остане по цигарата и да се притеснявам, че след две- три изпушени цигари ще трябва да го нанеса отново. 

 Цвета е доста тъмен и според мен подходящ за есента. Не знам как точно да ви го опиша, но нека се пробвам. Бих казала, че е кафеникав с лилави подтонове и според това колко го наслоите е светъл или тъмен.
 Ако харесвате тъмни червила това много ще ви допадне. Разбира се в серията Meet Matt(e) Hughes има и други цветове- Adoring (цвят мерло) Loyal (тъмно червено) Devoted (изкрящо червено) Sentimental (топло лилаво) Honest (топло коралово) Committed (неутрално розово) и Chivalrous (отново топло лилаво). Мисля, че имат много добър набор от цветове и определено бих жалала да пробвам още от серията. 
 Като заключение бих казала, че червилото на The Balm Meet Matt(e) Hughes в цвят Charming е едно изключително течно матово червило, което си заслужава да пробвате и да инвестирате в него. Няма да се разочаровате нито от пигментацията нито от трайноста му върху усните, нито от качеството. Не е от най-бюджетните продукти за устни на пазара, но не е и от най-скъпите. 

Продуктите на марката можете да намерите на най добра цена в enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment