Wednesday, March 30, 2016

Nars-Sheer Glow


Здравейте, любими мои! 
 Знам, че ви обещах да има разнообразие в блога ми и да не ви говоря само за продукти за лице, но ето, че пак съм тук с ревю на поредният фон дьо тен, но какво да се прави, знаете колко съм вманиачена в това да намеря перфектния! Не веднъж съм ви казвала с какъв тип кожа съм, но ще се повторя или може би потртя и аз не знам вече, че съм с комбинирана кожа, т.е мазна в T-зоната и нормална в останалите очастъци, имам белези и от време на вереме ми излизат и нови пъпки, имам големи пори и доста черни точки, като цяло лицето ми е много зле, но мога да кажа, че доста се оправи от както смених грижата за него и ако ви е интересно каква е тя сега мога да напиша пост и за това. Но както и да е, не за това сме тук днес. 

  Щом четете този пост предполагам се интересувате от продукта. Искам да кажа първо, че лятото открих сайта enzo.bg и се влюбих в нещата, които предлагат. Естествено аз от много време си мечтаех за този продукт и когато видях, че се предлага там бях на седмото небе от щастие, за съжаление него ден нямаха моя цвят- Deauville, но вече бях решена, че аз ще притежавам този продукт и постоянно го следях дали не са го заредили. И така си чаках с месеци, докато един прекрасен ден през февруари не забелязах, че са го заредили и ето така се сдобих с това меко казано съкровище.
 Както винаги продукта пристигна много добре опакован и увит с пукащи балончета (една от любимите ми части от разопаковането) с типичната за NARS опаковка. Самият продукт е в стъклена бутилка с черна матова капачна. Колко изискано, нали? Продуктът е 30ml. 
 Консистенцията на продукта е по-течна, което прави нанасянето му много лесно. На мен лично ми допада как стои нанесен и с четка и с BeautyBlender и с пръсти, което е много голям плюс. 
 Покритието му бих определила като средно с възможност за наслояване, но на мен лично ми допада и когато някои от несъваршенствата ми се забелязват (не мога да повярвам, че го казвам). Стои много естествено на кожата, което го прави идеален за ежедневието. Друг плюс е, че няма слънце защитен фактор, следователно няма да изглеждате като Каспар ако ви снимат със светкавица. На училище го нося всеки ден и мога да кажа, че изобщо не го усещам, направо забравям, че нося нещо на лицето си. А да не говорим, колко комплимента получих, че кожата ми изглежда много здрава и сияйна. Може би някои от вас знаят, че аз постоянно си пипам лицето и когато си се прибера вкъщи, фон дьо тена не е мръднал от мястото си. Не е ли това мечта? Издържа цял ден на лицето без значение какво правите. Просто е идеалнен, не мисля, че има думи с които да се опише, колко перфектен е този продукт. Злато в шишенце е точното определение за него. 
 Ако бях на ваше място бих побързала да се сдобия с него докато всички цветове са в наличност! 
Продуктите на марката можете да немрите на най-добри цени на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment