Friday, February 19, 2016

Makeup Revolution London-Ultra Professional Blush Palette

Не знам какво ми става последно време, но съм обсебена от палитри и не само за лице, но и за очи.Ето сега чакам да ми пристигнат още две палитри с които се сдобих благодарение на брат ми. Признавам си, палитрите са ми много удобно, особенно при пътуване. Не е нужно да взимам 3 малки палитри понеже цветовете които харесвам са разпръснати из тях или пък още по зле- сумати и единични, всичко е събрано на едно място плюс още, което ти дава възможност да експеремнтираш с различни видове. Точно така е и при палитрите за лице. В случея ще си говорим за 1вата ми палитра с ружове, която е на не много отдавна излязлата на пазара марка- Makeup Revolution London.Първо искам да ви кажа, че качеството на продуктите им е УНИКАЛНО за цената.Да вярно е не притежавам много нещо, но това което имам ми е достатъчно за да изразя мнението си към качеството на продуктите. Може би сте на ясно с факта, че марката чрез продуктите си имитива продукти от високобюджетните гримове, като Too faced, Lorac и др. Нека обаче да започнем с ревюто на самата палитра.
Нека да започнем с това, че палитрата идва в 3 цвята от които да избирате- Sugar and spice(розови нюанси) Hot Spice(по-коралови и неутрални нюанси) Golden Sugar(6 печени ружа, които можете да използвате за хайлайт и два бронзиращи цвята). Цветът, който аз притежавам е Hot Spice. Много красиви и нежни цветове, перфектни за ежедневието. Другото хубаво на тази палитра е, че разполагате с 8 цвята руж- 6 нормални като всичките от тях са матови и 2 печени ружа, които аз лично намирам за много красиви хайлайтъри. 
Кто пигментация ружовете са на ниво на високо-бюджетните марки според мен. Трябва да бъдете много внимателни и да изтупате четката, освен ако не искате да ви се смеят колко много сте прекалили с ружа. Хайлайтърите са уникални цветове, никога не бях виждала такива, а камо ли да притежавам, наистина мога да ги сравня по качество с тези на TheBalm- Mary-Lou и Cindy-Lou . Изглеждат много естествени на лицето и просто това е всичко, което търсех в една палитра с ружове- разнообразие от различни нюанси на неутрални ружове. Но най-хубавото е, че има един руж, който е по-ярък, следователно имате и един по-цветен руж. Не е ли това всичко, което търсите в една палитра с ружове? 
  
Единственото нещо за което не съм съгласна с Makeup Revolution,е че тази палитра е подходяща и за контуриране, защото както сами можете да забележите тези цветове са или прекалено оранжеви или прекалено розови за контутиране. Много ми харесват хайлайтърите в палитрата особенно този на втория ред- по-прасковения заради цвета му. А относно ружовете, много ми харесват 1вите два на втория ред от снимката със слочовете, идеални са когато искам да придам повече цвят на лицето си.

Като заключение искам да кажа, че тази палитра е идеална ако искате да имате повече варианти от ружове, но също така не искате да пръскате по 10 лева за един руж, има страхотен набор от цветове и си заслужава сравнително скромната цена, защото качеството ви го гарантирам. 

Продуктите на марката Makeup Revolution London можете да откриете на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment