Saturday, February 13, 2016

Nars-Mata Hari руж

    Днес искам да си поговорим за един много нежен и свеж руж, а именно Mata Hari от Nars. За съжеление съм забелязала, че това не е най-популярният продукт на марката, а трябва да бъде защото лично аз мисля, че това е най-перфектият лилавеещ руж, който някога съм срешала през живота си. Лятото и пролетта обичам да експерементирам с по-цветни ружове по лицето си и мисля, че тази пролет в ежедневното ми шкафче ще влезе този руж. 
   Нека да започнем ревюто от уникалната опаковка на марката както винаги. Не знам само аз ли съм така, но се чувствам доста по-уверена когато държа това съкровище в ръцете си. Вече имам една публикация за руж на Nars,обаче бебе вариянт, която можете да прегледате тук. Този път ружът, който притежавам е в пълен размер, което ще рече 4.8g. Да аз тръгнах да ви говоря за опаковката а на къде отидох... Опаковката е типичната за NARS- изчистено, матово черно, с голям бял надпис“NARS” в горната част.Самият руж бе добре опакован в картонената кутийка на нарс и вътре поставен в още един картон, който не позволява на продукта да се мърда и по този начин го предпазва. Отвътре ружът идва с голямо огледало, което аз мисля, че е много практично и със станиолче, на което пише NARS с големи черни букви, което да предпази самият руж.
   Да си призная в началото много ме беше страх за този цвят дали ще подхожда на цвета на кожата ми, но си казах какво пък риск печели,  риск губи. От както отворих ружът и го зърнах се влюбих..Такова нещо не притежавах до сега в колекцията си и много се радвам, че вече имам, нямате си на представа колко е красив. Цвета бих го определила като средно-тъмно малинено розово със студени подтонове и лъскъв блясък.
   Ружът е многодобре пигментиран, така че бих казала на момичетата с по-светла кожа да внимават- малко стига за много, а на тези с по-тъмна кожа- не се притеснявайте да наслоите продукта за да се забелязва, само не прекалявайте. 
   Има мека, финно смляна текстура което го прави много лесен за блендване, което е от огромен плюс при продукт с този цвят и такава пигментация. 
  Mata Hari стои пре спокйно на кожата ми 8 часа и на 9тия малко по малко започна да избледнява. 
  Нещото за което най-много ме беше страх е дали този руж ще изглежда естествено на лицето, но както аз обичам да казвам изглежда все едно леко сте се изчервили, е в случея е по-розово, но няма значение,изглежда много красиво и нежно. Аз казах, че е подходящ за пролетта и лятото, но разбира се това не ви задължава да го носите само тогава, убедена съм, че ще успеете да го съчетаете добре и през по-студените месеци ако имате желание ;). 
  Като заключение искам да кажа, че Mata Hari е един руж, който заслужава много повече внимание от това,което му се обръща. Аз лично мисля, че това е един много сполучлив продукт на марката и всяко момиче харесващо цветни ружове трябв да го притежава.

На най-добри цени можете да намерите продуктите намарката Nars на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment