Wednesday, March 30, 2016

Catrice-Eyebrow Set


След като ви споделих мнението си за поредният продукт за лице, реяших да ви дам обещаното разнообразие и точно поради тази причина сега ще ви представя един продукт без който буквално не мога да живея- комплекта ми за вежди на Catrice. 
 Catrice е може би любимата ми бюджетна марка, тъй като качеството е на много високо ниво, а цените са много достъпни. Имам доста техни продукти и не мисля, че има нещо което не съм харесала за сега. 
Преди година и половина някъде си закупих техният комплект за вежди и от тогава просто не мога да се разделя с него, нямало е ден в който да не съм го използвала, но са мое огромно съжаление, той много скоро няма да бъде част от грим колекцията ми тъй като буквално има за 3-4 използвания още, но определено ще си го закупя на ново след време. 

 Искам да започна това ревю с единствения минус на продукта- опаковката. Не че е лоша, но много бързо се счупи (още на 2рата седмица) което не е болка за умиране, тъй като пак става за ползване и предпазва продукта ми. 
Нека сега обаче да продължим с плюсовете. Мисля, че е много хубав факта, че в комплекта има два цвята сенки- по-светли (леко сивеещи, идеални за светла коса, като моята) и по-тъмни (кафеви, подходящи за момичета с по-тъмни коси). Продукта е страшно икономичен (причината моя да свършва е, че не веднъж съм ги изтървала и те се натрушиха много и се поизгубиха и парчета и се бяха разпилели и в чантата ми, абе беше голям кошмар) и също така самите сенки са си в доста голямо количество (4 грама е самия продукт, така че предполагам към грам е едната сянка).  Друго, което ми направи добро впечатление през годините е, че са много лесни за разнасяне и много пигментирани. Доста лесно се работи с тях, дори когато бързаш, а да не говорим и колко естествено изглеждат за разлика от един молив за вежди.

Освен, че в комплекта има две сенки различни цветове има и едно малко огледалце на капачето, което е перфектно за да обхване веждите ви, което ви дава възмовността да действате дори и да нямате огледало в себе си. Опаковката на продукта е доста дебела и отдолу има "тайно чекмедженце", което се узбутва и там се крият една много сладка малка пинцета, която по чудо върши много добра работа ( очакванията ми за нея не бяха изобщо високи ако трябва да бъда честна, но доста съм си я използвала) и една малка четчица за вежди (скосена), а от другата страна е едно много сладко спули (което на мен лично ми вършеше работа само за опашката на веждите ми). 

 Още една мааалка подробнст към минусите, но може при мен да се е получило така, понеже самият комплект преживя доста в моите ръце, надписите много бързо се изтриха, което не мисля, че е от голямо значение, защото все пак не те са важните в случея хихи. 
Като заключение искам да кажа, че това е един уникален продукт и ако все още не сте го тествали ви го препоръчвам със две ръце и два крака, няма да съжелявате!
На най-изгодни цени продуктите на Catrice можете да намерите на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment