Sunday, April 3, 2016

Rimmel- The only 1 lipstick

Доста интересно име за серия на чарвило, не мислите ли? Да наистина са The only 1, не е случайно измислено името им. За съжаление на мен ми допадна само един от цветовете им и това е номер 700 Naughty Nude, и не защото друготе цветове не са хубави, напротив, просто не ми подхождат или са прекалено ярки за моя вкус, но както и да е, какво да ви кажа освен NUDE FOREVER хаха. (Ще ви оставя снимка на всички цветове от серията тук.)
Ще започна с опаковкато, която е много готина според мен. Черна с една линия, която показва цвета на чарвилото, в основата е кръгла, а капачката вече става многоъгълник и най-отгоре е скосена с издълбаната коронка, която аз обожавам хихи. Много ми допада тази линия, защото много улеснява хората, които имат повече от едно червило от тази колекция. 
Гледайки сега цветовете, мисля, че е време да се сдобия и с номер 200. Както сами виждате от снимката има избор от няколко нюанса на розовото, няколко нюанса на неутралното, има и няколко коралови/червени, както и няколко по-тъмни цветове, които биха изглевдали много готино през по-студениете месеци. 
 Когато се сдобих с чарвилото буквално тъкмо ги бяха заредили, още нямаше никой, който да беше говорил за тях. Казах си защо пък да не ги пробвам. Грабнах 1вото неутрално, което видях и се отправих да го платя. Не знам защо се бях заблудила, че са на промоция и бях на косъм да се откажа да си го взема, но добре, че съм толкова срамежлива да кажа, че се отказвам, защото сигурно още нямаше да съм си го взела, а то е уникално. 
 Доста е приятно като консистенция- по-мазно е, което много добре хидратира устните. През студените месеци носих главно него и устните ми веднъж не се напукаха, а знаете, че във Варна времето на моменти беше много студено. Относно трайността му съм впеяатлена-издържа много дълго на устните (бих казала, че издържа толкова дълго колкото едно матово чарвило). 
 Много ми допада завършека на чарвилото. Не знам защо при положение, че не съм фен на гланцовете (не че на последък не слагам доста често гланц и чесно казано много ми харесва как стои, като изключим колко са лепкави) много ми харесва как стои все едно отгоре си му нанесал гланц за усни. Доста е приятно за ежедневието, особенно за учениците. Не е прекалено натрапчиво, седи много естествено, но се и забелязва, че имаш нещо по усните. Просто е страхотно. Цвета бих го определила като неутрално с леки чарвеникави под-тонове.   Та както споменах и в началото не случайно линията е наречена The only 1 lipstick. Просто от както го притежавам забравих и за MAC и за Clinique и за всички останали чарвила които притежавам. Определено това е моето Go to. Ако някой ден ме засечете с неутрално червило и се чудите кое е, определено е това тук.
 Ако питате мен това червило е Must have за всяка дама. Вземете си го няма да съвалите.
На най-добри цени можете да намерите продуктите на Rimmel на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment