Sunday, April 3, 2016

Catrice Perfecting & Shaping

Ах тези вежди. Доста са актуални последно време. И то не кои да е вежди ами плътните, добре подчертаните и добре оформените. Да трудно е да си ш крак с модата ако по принцип не си с по-гърсти вежди, но хей, винаги можеш да ги нарисуваш, стига да изглежда естествено. Онзи ден ви споделих мнението ми за любимите ми сенки за вежди, чието ревю можете да видите тук, а днес ще ви споделя за любимия ми продукт за тяхното запечатване. Не съм първата, не съм и последната, която ще ви говори за цветния гел за вежди на Catrice. Чесно казано имам чувството, че благодарение на този си гел марката стана толкова популярна, но естествено това е само моето мнение, може и да не е така. 
Преди да се сдобия с цветния гел имах и безцветни, от който също съм много доволна. Но разбира се абсолютния ми фаворит до момента е цветния. Разбира се може би се досещате, че любимата ми комбинация е именно със сенките за вежди на марката. 

Самият гел идва в опаковка, която показва какъв цвят е (продукта се предлага само в един цвят, който е универсален тъй като аз съм със светла коса и ми пасва много добре, пасва и на момичета с доста тъмни коси). Със сребърни букви е написано името на продукта и марката, които се изтриват много бързо, както и при сенките за вежди, но не мисля, че това е проблем. Капачката на продукта е черна. 

Искам да кажа, че съм впечатлена от трайността на продукта, не само нанесен на веждите ми(за което ще говорим малко по-надолу), но и на самия продукт. Имам го от много време (може би година) и не е зисъхнал. Впечатлена съм просто. Също така е и доста икономичен, поне за мен защото аз го използвам само за да запечатам веждите си на място, понеже нямам от най-послушните вежди на света. 
Четката на продукта- от други ревюта разбрах, че я има в два варианта-извита и права. Аз лично никога не съм попадала на извитата, но мисля, че ще е доста удобна, тъй като сама съм си извивала така четки за да са по-удобни. Самата четка е дълга, както и апликатора (т.е не е малък като този на Essence на цветният им гел за вежди или като този на Benefit). Косъмюетата са на гъсто, което прави продукта още по-удобен за използване и самостоятелно. 
Продукта издържа цял ден на веждите ми, е поне докато не си сваля грима. Имала съм продукти с които веждите ми след половин час са където си поискат, но с този нямат мърдане цял ден, както съм ги сресала преди да изляза с продукта така ги заварвам и когато се прибера след дългия ден в училище и след тежката ми тренировка. Също така е устойчив при потене. Няма мърдане. Буквално съм влюбена и не мисля, че ще намеря нещо толкова добро. 
Като цяло продукта е уникален за скромната си цена и си заслужава да се тества ако все още не сте. Надявам се този пост да ви е помогнал поне малко. Ще се радвам да ми споделите вашето мнение за продукта ако вече сте го тествали :) 
Продуктите на Catrice можете да намерите на най-добри цени на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment