Monday, May 9, 2016

L'oreal Paris True Mach коректор

Здравейте, любими мои! Днес отново съм седнала за да ви напиша ревю за поредния коректор. Може би вече сте се досетили, че съм мааалко обсебена от коректорите и като цяло от продуктите за лице тъй като най-често ви говоря за това. Но какво да се прави, хората с акне може би ме разбират. 
  Не веднъж съм ви споменавала, че харесвам коректори, които са с пълно покритие, тъй като имам малко сини кръгове под очите си, които по-скоро не са кръгове ами вените ми се виждат и обичам да ги прикривам. Този коректор прави точно това. Истината е, че притежавам този коректор в два цвята като единия е доста по-тъмен от цвета на кожата ми и го използвам като коректор за коонтуриране, но за това ще ви спомена по-долу в ревюто. 
 Както винаги ще започна с опаковката, която не е нищо особенно, но на мен ми допада доста. Сребриста капачка с прозрачна тубичка. Коректора е с апликатор, което прави "чертането" на триъгълник под очите, за по-озарен поглед, доста по-лесно. 
 Консистенцията му не е нито много гъста, нито много водниста, което на мен ми допада защото е перфектно съчетание и от двете. Много лесно се разнася по кожата и стои много естествено, като в същото време покрива всичко много добре. 
 Както вече споменах покривността му е пълна. Винаги когато правя нечий чужд грим взимам този коректор и мои приятелки с доста тъмни кръгове под очите забелязват как те просто изчезват след разнасянето на коректора. Мечта за всички момичета с такъв тип проблеми, нали? 
 Може би единствения минус на този продукт е, че миризмата му не е особенно приятна, но пък какво толкова, нали не я усещате при нанасянето. От както притежавам това малко съкровище забравих за останалите коректори, които притежавам. Причината за това е, че освен, че е добър в прикриването на тъмни кръгове е идеален и за проблеми по кожата, като не добре покрила се пъпка след фон дьо тена, туку виж някое зачервяване не се е скрило или дори е имало случеи в които този коректор е замествал фон дьо тена ми и се е справял перфектно в това отношение, без майтап. 
  Лично аз много обичам да нанасям този коректор под някой лек фон дьо тен за да може покривността да стане пълна, особенно когато съм на училище. Аз не обичам да нося по много грим през седмицата, но винаги търся пълно покритие за това слагам от този коректор върху проблемната ми зона, разнасям го с влажна гъбичка и след това обикновенно слагам BB крем отгоре. Обичам тази комбинация защото, макар и с пълно покритие, коректора е много лек и изобщо не се усеща върху кожата, все едно нямам никакъв грим.
 
  По-горе споменах, че обичам да използвам коректора в по-тъмен хюанс като кремообразен контур и причината е една, седи много естествено, понеже е коректор и самия продукт е създаден за да стои по-естествено на лицето. Ако мислите да си го взимате с тази цел ви съветвам да изпробвате най-тъмния цвят, перфектен е за тази цел. 

На най-добри цени можете да намерите коректора в сайта enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment