Tuesday, May 10, 2016

Rimmel Fix & Perfect PRO

Здравейте, любими мои! Всички знаем колко е важна основата в един грим, нали така? И то не само за да предпази лицето ни от нахлувавето на фон дьо тена в порите ни, което води до излизане на пъпки, но и защото има много други ползи от него ако мога така да се изразя.
 Тази основа за фон дьо тен се води 5 в 1 основа. Основата има за цел да изглажда, resurfaces, което чесно да ви призная си намам на представа какво означава, узарява, матира и защитава кожата ни. Да ви кажа съвсем чесно не ми е любимия продукт от тази категория, но е доста добра бюджетна алтернатива. Сега ще ви разкажа малко по-подробно за нея.
 Ккато винаги започвам от опаковката- бяла изтискваща се опаковка със синя капачка и сини и сиви надписи. Отново нещо много изчистено и добре изглеждащо. Искам също тук да вметна, че продуктът е 30ml и има годност 18 месеца. Аз си го закупих миналата година по това време и доста дълго време го използвах всики ден и сега те първа съм на път да го свърша.
 Консистенцията му е по-мазна, но когато се разнесе върху кожата, завършека е матов. Има ситни блестящи частички, които са за озаряващия ефект, който тази база придава. Продукта не е тежък и много бързо забравяте, че сте го нанесли. Също така и попива много бързо в кожата.
 Лично на мен единственото нещо, което не ми харесва в тази основа е това, че не прави порите да изглеждат по-малки, но няма проблем винаги можете да използвате друга основа ако имате този проблем като мен.
 С някои основи за грим съм забелязала как фон дьо тена ми не може да попие в лицето и седи някак си много изкуствено, но с тази не съм срещала този проблем, което е голям плюс.Фон дьо тена ми пооива бързо и седи без да се свлече от лицето ми докато не го махна с дегримьор. Също така носейки тази основа, освен че не усещам нея, аз не усещам изобщо да имам някакъв грим по лицето си. А нещото което най-много ми харесва в този продукт е, че нямам нужда от хидратитращ крем с него просто не знам как, но на моята кожа ми действа и по този начин и така пестя една стъпка преди направата си на грима.
 Цвета на продукта когато го изстискате е бял, но много добре се слива с кожата на лицето когато го размажете. За тези, които не използват гримове тествани от животни съжелявам, защото продуктът е бил тестван.
 По-горе ви споменах, че не харесвам само това че не запълва порите, е да но не е само това- има миризма, която не зависимо дали усещате или не тя не е полезна за кожата ви. (Мога да ви напиша отделен пост ако сте заинтересувани защо не е хубаво да се използват продукти съдържащи миризма).
 В заключение искам да кажа, че като изключим двете негативни изказвания за продукта, си заслужава да си го закупите защото е перфектен във всяко друго отношение. Както и при хората така и при гримовете- никой не е перфектен!

На най-добри цени можете да намерите продукта на enzo.bg

0 коментара:

Post a Comment